Oho, Archien keikka Losissa peruuntui
Sen takiahan se sinne matkusti. Tähän mennessä on uutisoitu jo monista typeristä teoista siellä, Archie on mm. ottanut mm. tatuoinnin ja soittanut poliisille jostain kodittomasta.
Ja Ida ikävöi tuota typerystä Suomessa. Tyttöparka.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi Iidaa.
Tarkoitit varmaan että kateeksi? Isot hinkit tytöllä ja rokkarilta saa isoa meisseliä uuh aah.
Sukkavarasto rintsikoissa ja suostuu jonkun isukin rahoilla rokkaria leikkivän pullukan käyttötavaraksi.
Asuin 35-vuotta Inglewoodissa, kasvatin 2 lastani siellä ja olen heidän aikuistuttuaan muuttanut takaisin stadiin, hassua miten vähän puhun losista oikeastaan kenellekään, tälläiset kaverit on hauskoja joiden pitää mainita esim. nykki tai losi joka lauseessa, kertoo lähinnä että omat vanhemmat eivät ehkä pitäneet lastaan niin hyvänä ja nyt aikuisena pitää hakea hyväksyntää ja ihailua ihan tuntemattomilta vierailta ihmisiltä, just my two cents.
Archi on bossi! Elää vapaasti ja tekee mitä lystää!!
Seiskassa juttua. Miten pitkään tuo klovni aikoo jatkaa esitystään, jota kukaan ei usko?
Vierailija kirjoitti:
Asuin 35-vuotta Inglewoodissa, kasvatin 2 lastani siellä ja olen heidän aikuistuttuaan muuttanut takaisin stadiin, hassua miten vähän puhun losista oikeastaan kenellekään, tälläiset kaverit on hauskoja joiden pitää mainita esim. nykki tai losi joka lauseessa, kertoo lähinnä että omat vanhemmat eivät ehkä pitäneet lastaan niin hyvänä ja nyt aikuisena pitää hakea hyväksyntää ja ihailua ihan tuntemattomilta vierailta ihmisiltä, just my two cents.
Kävin Ingelwoodissa v 1989.Kerro elämästäsi sielä. Jotenkin LA kiehtoo minua.
Keikka tietysti peruuntui, kun taustanauhat olivat kateissa...