Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinun kuuluisi äänestää Essayahia

Vierailija
23.01.2024 |

Some on pullollaan raivokkaita aloituksia, missä rikkaat vievät köyhilta. Aina toistuu myös ikuinen mantra rikkailla on varaa maksaa.

Miksi sitten äänestät jotain 500 000 - 2milj. Budjetilla mässäilevää ehdokasta presidentinvaaleissa etkä suhteessa mimibudjetilla operoivaa Essayahia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisillä väärä ehdokas. Päiviä olisin äänestänyt, nyt ääni menee Jussille.

Vierailija
2/6 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei todellakaan kuuluisi äänestää Essayahia, enkä todellakaan ole sitä mieltä että rikkaat vievät köyhiltä yhtään mitään, vaan päinvastoin! Maailman mittakaavassa Suomessa on helppo elää köyhänä, rikkaana olisi parempi jossain muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essayah on mukana hallituksessa, josta ollaan aika negatiivista mieltä. Uskova olen itsekin, mutta eri mieltä asioista. Mutta meidän ero onkin mm. siinä, että itse olen myös Raamattua opettanut, Sari vain ohuesti ja ohimennen siteerannut.

Vierailija
4/6 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essayah kätyreineen on täysin unohtanut Meidän Herramme ja Vapahtajamme käskyn, jonka hän antoi Vuorisaarnassa.

Vierailija
5/6 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen kannatusluku on minusta ihan ymmärrettävää. Hallitusohjelman kristillisyyttä on Sarilta tivattu, koska ei se mikään kristillinen ole. Mutta hänen mielestään se vissiin on.

Myös Urpilainen on kertonut olevansa tunnustuksellinen kristitty ja ristikoru hänelläkin joka paikassa on kaulassa. Mutta Jutta ei allekirjoita hallitusohjelman sosiaaliturvan heikennyksiä.

Vierailija
6/6 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...voi teitä, te rikkaat, sillä te olette jo saaneet lohdutuksenne! Voi teitä, jotka nyt olette kylläiset, sillä teidän on oleva nälkä! Voi teitä, jotka nyt nauratte, sillä te saatte murehtia ja itkeä!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä