Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo vaatii orgasmia

Vierailija
23.01.2024 |

Olemme kolmikymppinen pariskunta ja  seksielämä on aktiivista ja hyvää. Tai on ollut tähän asti.  Pikapanot ovat olleet nautinnollisia kohtaamisia joskus useastikin saman päivän aikana eri paikoissa, keittiössä, autotallissa, milloin missäkin. Nyt vaimo on sanonut, että hän ei oikein saa niistä mitään? Hän haluaisi pitemmän session vaikka illalla sängyssä, että hänkin saisi orgasmin, Pikapanossa ei kuulemma ehdi mukaan. Olen sitä mieltä että, hänen täytyisi opetella tulemaan nopeammin. Illalla ollaan kuitenkin kovin väsyneitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Eikö teillä nulikoilla mitään parempaa tekemistä ole kuin provota loputtomiin? Mikä järki?

Vierailija
2/6 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen, että tasa-arvoisuuden nimissä naisen tulisi myös opetella laukeamaan nopeammin. Ei ole miehen vastuulla mikäli nainen on vaikea tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle vinkki: lopettakaa pikaiset vähän ennen kuin mies ehtii tulemaan. Saa sitten molemmat siitä irti yhtä paljon.

Vierailija
4/6 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on itse vastuussa orgasmistaan

Vierailija
5/6 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on itse vastuussa orgasmistaan

Näin kertoo ikuinen poikamies!!

Vierailija
6/6 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono jo. Mutta meillä vaimo suostuu noihin pikaisiin ihan mielellään. Molemmat tiedetään, ettei hän siinä orkkua saa, mutta tekee minun mielikseni, eikä siinä kauaa mene. Tästä seuraa se, että joka päivä tyydytän vaimon kunnolla pidemmässä sessiossa. Lisäksi on sitten muunlaistakin läheisyyttä pitkin päivää, ja mielelläni teen vaikka remonttia. Näin menty yli 25v. Jos vaimo olisi säännöstellyt seksiä, niin en varmasti olisi tehnyt mitään, enkä paljon halaillut. Ja ero olisi tullut kymmeniä vuosia sitten. Joo, olen sika, mutta niin me miehet ollaan. Onneksi vaimo ei ole vielä tajunnut.