Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apple TV+ ja aiheuttaa harmaita hiuksia

Vierailija
21.01.2024 |

Sain kodinkoneoston kylkiäisinä kolmen kuukauden maksuttoman Apple TV+:n. Onko sen käyttäminen muidenkin mielestä hirveän paljon työläämpää kuin muiden suoratoistopalveluiden?

Pääsen palveluun sisään vain uudistamalla salasanani kaksi kertaa vahvistusviesteineen päivineen, ja nyt viimeksi olisi pitänyt antaa maksukortin tietoja alusta asti. Kun pääsen "sisälle", ongelmia ei enää ole, mutta juuri nyt olen niin turhautunut, että olen valmis sanomaan sopimuksen irti kahden päivän vääntämisen jälkeen.

Vai teenkö jotakin väärin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut apple tv. Sitä on vaikea irtisanoa. Ne ottaa maksun vaikka sanovat että on 2 viikon ilmainen kokeilu ja sitten saa perua mutta siinä peruumisessa voi kestää kuukauden ja sillä välin ne ottaa kortiltasi maksun.

Vierailija
2/3 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kannattaa perua hetki ennen kuin seuraava maksu menee. 

Jos telkkarissa on appleTV appi, itselläsi Apple Id tili esim. puhelimessa, riittää kun kirjaudut TV-apissa sisään kerran. Sen jälkeen se on laitteen muistissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kannattaa perua hetki ennen kuin seuraava maksu menee. 

Jos telkkarissa on appleTV appi, itselläsi Apple Id tili esim. puhelimessa, riittää kun kirjaudut TV-apissa sisään kerran. Sen jälkeen se on laitteen muistissa.

Ei se jää millään muistiin. Ei, vaikka olen siellä sisällä. Käskee vain ramppaamaan ovella edestakaisin.

Aion perua sen vielä tänään, jotta Applella on se kolme kuukautta aikaa reagoida.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä