Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro oma treffimokauksesi

Vierailija
21.01.2024 |

Aina puhutaan muiden mokista. Nyt, kerro omasi. :)

Aloitan. Tästä on jo vuosia. Olin 20v opiskelija. Pienet tulot mutta kotona asuin niin ei nyt niin pennin venytystä kuitenkaan. Tapasin ihanan miehen lokakuussa ja seurustelu. Olin onnessaan. Mietin mitä jouluksi hänelle. Olin jo vklp matkalla hänelle kun kävin keskustassa katsoo jotain kivaa. Nuuhkim partavesiä mutta nepä oli kalliita! Siis nää hienot. Nuukana ostin sitten tavallista nestesaippuaa, pesusienen ja suolaa. Kyllä. Ajattelin jopa että hän arvostaa tällaista järkevyyttä ja musta saa hyvän vaimon. 

Menin miehelle ja vasta tajusin että tuoksun partavedelle. Mies huomasi että jaa oot nuuhkinut niitä kaupungilla. Häpesin ja punastuin kun hetken päästä jouduin antamaan ne halpikset. Mies oli ostanut mulle kivat hopeakorut. 

Mokasin mä muutenkin tuon kanssa. Hän jätti mut helmikuussa. Oli siis muutakin kun tuo lahjajuttu. Mutta opin kyllä sen että ei saa piheillä tuossa tilanteessa. Vaikka itse ajattelin että nyt tuo saa musta kätevän ei tuhlailevan vaimon..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti se halusi lahjaksi ferrarin

Vierailija
2/6 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetin yhtä akkaa ja revennyt kynteni suikaloi sen vaginan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaa vaimon joka osaa kirjoittaa. Ihan vinkkinä, ap.

Vierailija
4/6 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni haluaa vaimon joka osaa kirjoittaa. Ihan vinkkinä, ap.

Joo sori vähän kiireessä tässä. Osaan kirjoittaa oikeasti mutta nyt vähän huono, junassa ja kämnykällä. 

Nyt naimisissa kyllä enkä ole enää suolaa ja perus saippuaa ostanut jouluksi. 

Ap

Vierailija
5/6 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen treffimoka? Eihän ap:n jutussa edes ollut mitään treffejä vaan seurustelusuhde. Mä käsitin treffimokan kyllä niin, että mennään ihan jonkun kanssa treffeille. Ap:n kysymys pitäisi olla, että seurustelumoka. 

Eikä kyllä tainnut olla tuo lahja syynä miksi seurustelu päättyi. Ap vaikuttaa sen verran yksinkertaiselta ihmiseltä, että mies ei siksi jaksanut. Nyt ap on löytänyt jonkun yhtä yksinkertaisen aviomiehekseen. 

Vierailija
6/6 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liian känäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi