Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi katsotte mainoksia

Vierailija
21.01.2024 |

Tuli mieleen ärsyttävin mainos ketjusta, että miksi kukaan katsoo mainoksia vielä 2020-luvulla vapaaehtoisesti? Itse luovuin telkkarista jo 2000-luvun taitteessa ja kaikilla laitteilla on mainostenestot käytössä. Ja ulkona osaan olla katsomatta mainoksia. Ovessakin on ei mainoksia kiitos -lappu. Elämä on ihanaa, kun ei tarvitse koskaan katsoa yhtäkään mainosta.

Onko elämässäsi mainoksia?

Vaihtoehdot

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on vaikeaa, kun joka kanavalla on yhtä aikaa mainokset. Vanhaan hyvään aikaan pystyi katsomaan eri kanavaa sen pari minuuttia ilman mainoksia. Tämä asia ahdistaa minua.

Vierailija
2/2 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on vaikeaa, kun joka kanavalla on yhtä aikaa mainokset. Vanhaan hyvään aikaan pystyi katsomaan eri kanavaa sen pari minuuttia ilman mainoksia. Tämä asia ahdistaa minua.

Minuakin aikoinaan ahdisti, mutta tulin siihen tulokseen, ettei sieltä tule oikeasti mitään niiden mainosten katsomisen arvoista. Aluksi luovuin tv:stä ja käytin YLE Areenaa ja kaiken muun latasin piratebaysta. Nykyään pidän yhtä streamauspalvelua kerrallaan ja jos jotain ei löydy sieltä niin lataan sen. Youtubesta saa mainokset ja sponsorit pois uBlock Origin ja sponsorblock lisäosilla ja puhelimen YouTuben saa muokattua ReVanced softalla mainoksettomaksi ja sekin ohittaa myös sponsorit. Mitään Ruutua/Katsomoa tai vastaavia en käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän