Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko H&M neuletakit hyvää laatua?

Vierailija
20.01.2024 |

Nyt kun siellä on neuleita alessa niin onko ne miten hyvää laatua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla itse asiassa yks hm-neuletakki joka on hyvä. Mutta se on ostettu joskus 2010. 

Vierailija
2/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan materiaalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä ei. Ylipäätään jos on akryyliä, unohda. Ihan ok sekoitus syntyy villasta ja polyamidista. Oman kokemuksen mukaan HM:n neuleet pysyy kuitenkin parempina kuin Zaran.

Vierailija
4/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H m huva laatu da.osta osta halpa huva

Vierailija
5/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä lappu sanoo. Mitkä ovat valmistusmateriaalit. Onko villaa yhtään tai mitään lämmittävää. Vai onko kierrätetty keinomateriaali joka ei lämmitäkään. Osa lämmittää sisällä hieman, ei ulkona tai jos tulee hikiseksi.

Vierailija
6/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tarkkaan vaatteen sisällä oleva tuotelappunen. Itse en pidä synteettisistä kuiduista, kuten esim; akryyli, polyesteri ja polyamidi. Valitettavasti halpavaateketjujen vaatteissa käytetään usein em. kuituja.

Vierailija
7/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensä ei. Ylipäätään jos on akryyliä, unohda. Ihan ok sekoitus syntyy villasta ja polyamidista. Oman kokemuksen mukaan HM:n neuleet pysyy kuitenkin parempina kuin Zaran.

Voi pysyä hyvänä, jos on pelkkää akryyliä, mutta sellainen ei ole kovin lämmin. Itselläni oli joskus HM akryylineule 100% akryyliä eikä se ikinä mennyt miksikään, vuosien käytön jälkeen oli kuin uusi.

Mutta jos on sekoitus akryyliä ja villaa, tai puuvillaa, todennäköisesti nyppääntyy nopeasti, koska akryylikuitu on niitä kovempaa ja terävämpää. 

Mitä itse selasin HM alen neuletarjontaa eilen, siellä on lähes kaikki neuleet sekoitus polyesteriä, akryyliä ja pieni määrä villaa. Ei kovin lupaavaa. 

Vierailija
8/8 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pysyä hyvänä, jos on pelkkää akryyliä, mutta sellainen ei ole kovin lämmin. Itselläni oli joskus HM akryylineule 100% akryyliä eikä se ikinä mennyt miksikään, vuosien käytön jälkeen oli kuin uusi.

Mutta jos on sekoitus akryyliä ja villaa, tai puuvillaa, todennäköisesti nyppääntyy nopeasti, koska akryylikuitu on niitä kovempaa ja terävämpää. 

Mitä itse selasin HM alen neuletarjontaa eilen, siellä on lähes kaikki neuleet sekoitus polyesteriä, akryyliä ja pieni määrä villaa. Ei kovin lupaavaa. 

Miehillä taas on puuvillaa tai villaa 100%