Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan erään ihmisen olemaan parisuhteessa kanssani?

Vierailija
20.01.2024 |

Kun se huutaa minulle aina siitä puhuessani, että "Älä koko ajan jankuta siitä asiasta, minä olen sanonut sinulle, että en ikinä rupea parisuhteeseen"?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää olla sellainen ihminen jonka kanssa tämä kyseinen ihminen haluaa olla parisuhteessa.

Vierailija
2/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kilon kun pudotat niin eiköhän mies innostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan sinä olet, mutta... Jos henkilö on jo useamman kerran sinulle sanonut ettei parisuhde tule kysymykseenkään, lopeta siitä jankuttaminen. Et tule parisuhteeseen sen henkilön kanssa pääsemään.

Vierailija
4/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielteinen hullu 

Vierailija
5/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olette jo parisuhteessa.

Vierailija
6/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että olette jo parisuhteessa.

Niinpä, toisen paripuoliskon sitoutuminen taitaa vaan puuttua...

Vaikean valinnan paikka - pitäisi pystyä olemaan antamatta sille toiselle parisuhteen etuja jollei hän kerran halua sitoutua.

Vierailija
7/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka huutaa sinulle ja ei selvästikään halua olla kenenkään kanssa parisuhteessa? Tai miksi kuvittelet hänen haluavan parisuhteeseen kanssasi kun sinä et selvästikään hyväksy toisen mielipidettä vaan jankutat jotain asiaa kunnes saat tahtosi läpi? Olisi varmasti kamala parisuhde kun toinen ei halua sitä ja toinen jankuttaa asioita kunnes toisen on pakko suostua. Et antaisi kumppanin päättää itse mistään vaan haluaisit, että kaikki pitää tehdä kuten sinä käsket.

Vierailija
8/8 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Ehkä olisi parempi tutustua muihin ihmisiin ajan myötä muualla. Tai jos ei halua tutustua tai uskalla, sinkkuna ok.