Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen lähettelee miehelleen seksikkäitä kuvia itsestään?

Vierailija
19.01.2024 |

Minusta se on hauska leikki. Näen itseni kauniina kuvissa ja mies on aina yhtä ihanan innoissaan kun saa yllättäen kuvan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähetellään seksiviestejä jos erillään ollaan ja pitää liekkiä suhteessa. 

Yleistä monella mutta harva tunnustaa.

Vierailija
2/19 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelisin jos mulla olisi mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tämä tosin johtuu osin p*skasta itsetunnosta ja toisaalta siitä, että pystyn hädin tuskin katsomaan itsestäni otettuja kuvia ahdistumatta. Eli jostain kumman syystä en harrasta selfieiden ottamista. Järjellä tiedän olevani ihan tavallisen näköinen, mieli ei vaan pysty käsittelemään asiaa niin. Kärsin siis jonkin sortin kehodysmorfiasta.

Toisaalta harmi, mutta minkäs teet. Seksin kanssa minulla ei ole ongelmia, jos en ala sen kummemmin miettimään sitä miltä näytän. Tosin peilin edessä tuskin innostuisin touhuilemaan.

Vierailija
4/19 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin mielelläni, mutta joko en osaa kuvata, en osaa poseerata tai luultavasti en osaa kumpaakaan.

Neuvoja? Miten saatte hyviä kuvia? Pitääkö olla joku jalusta, vai pystyttekö tähtäämään imartelevia selfieitä itsestänne?

Vierailija
5/19 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alusvaatekuvia lähettänyt silloisille kumppaneille, mut en koskaan lähetä alastonkuvia. Kännykkä voidaan vaiks pölliä ja sit ne kuvat voi päätyä nettiin.

Vierailija
6/19 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetän aika estotta. Täysin alastomia harvemmin, mutta niitäkin. Minusta tuolla tavalla on kiva kiusoitella miestä. Ja onhan se kiva tunne kun pommittanut häntä kuvilla ja seksi viesteillä, kotiin tullessa olet se ensimmäinen mihin hän koskee ja siitä yksi juttu johtaa toiseen. Hän toisinaan myös piristää minun päivää omilla kuvillaan, joissa myös alastonkuvia on. Tämä meidän harrastus taisi alkaa kuva-kuvasta leikistä, missä mentiin aika nopeasti pitkälle

Vierailija
7/19 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähetä seksikuvia enkä -viestejä. Ei olla koskaan harrastettu moista. Ei edes vihjailla seksistä. Yhdessä lähes 20 vuotta.

Vierailija
8/19 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa, mutta vakipanolle laittelen välillä kuvia kun niitä pyytää.

Vierailija
9/19 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole seksikäs, en voi ottaa sellaisia kuvia itsestäni. Mutta vaikka olisin, en usko että haluaisin sillä nehän voivat lopulta päätyä minne tahansa.

Vierailija
10/19 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa kymmen vuotta sitten seksichatissa lähetteli eräs kuopiolainen nainen (40-50 v) itsestään kuvia. Niitä oli kymmenkunta ja yhdessäkään ei näkynyt pillu muuten kuin housujen läpi läheltä. Tissit ja muista kohtia näkyi myös. Kasvot oli peitetty. Chattailin pariin kertaan privasti, hän kertoi olevansa yksinäinen. Ei silti halunnut kontaktia tai panoa, vaisusti ilmoitti hoitavansa soolona ne hommat. Kuvat oli hyviä.

Vierailija
11/19 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi kehenkään niin paljon.  

Vierailija
12/19 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos ollaan toisistamme erossa pidempään kuin muutaman hassun päivän. Silloin todennäköisesti kyllä harrastamme myös itsetyydytystä toisiamme katsellen puhelimen välityksellä.

Tämä samalla muistuttaa miestäni mitä on tulossa, sekä mitä hän menettää jos ajautuu pettämään minua edes kerran. Seksiä voi harrastaa yhdessä, vaikka välimatkaa olisi kuinka paljon. Sillä jos ei halua pitää huolta siitä, että molemmat kestää tyydytettyinä niin lopputulos on lähes aina syrjähypyt, itkut, erot ja sydänsurut.

Koskee molempia sukupuolia tasaisesti.

Vierailija
13/19 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tuntemattomien alkemisti, niinkö sulle kävi..

Vaan oikeasti: mikä on se kuvamysteeri, jonka olet innokkain paljastamaan täällä meille? ..Hienoa! Ja  oletko täällä upottamassa meidät tutkimattomien salaisuuksien paljastamisen taiteeseen..? (Kuviisi;)

Vierailija
14/19 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettelisin jos mulla olisi mies. 

niinkö.. ja millaisilla kuvilla sitten leikkisit ja sille miehelle laittaisit? entä millaisia haluaisit itse puolestasi saada.. (siltä kuvitellulta mieheltä..)

Vierailija
15/19 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei oo kukaan lähettäny kuvia. Kerran olin ollu pitkään työreissussa ja videopuhelun aikana kysyin vaimolta voisko ees vähä vilautella ni ei suostunu. Ihime hommaa ku ei oltu nähty pariin kuukauteen muuten kuin videopuheluiden kautta. 

Vierailija
16/19 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei oo kukaan lähettäny kuvia. Kerran olin ollu pitkään työreissussa ja videopuhelun aikana kysyin vaimolta voisko ees vähä vilautella ni ei suostunu. Ihime hommaa ku ei oltu nähty pariin kuukauteen muuten kuin videopuheluiden kautta. 

Olipa ikävästi tehty vaimolta, toivottavasti exä nykyään. Saitko paikallisilta helpotusta?

Vierailija
17/19 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa ikävästi tehty vaimolta, toivottavasti exä nykyään. Saitko paikallisilta helpotusta?

On ex nykyään ja sain helpotusta. Ensin kävin strippareita katsomassa mutta se vain pahensi painetta, onneksi auttava käsi tuli eräältä hierojalta.

Vierailija
18/19 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jos ollaan toisistamme erossa pidempään kuin muutaman hassun päivän. Silloin todennäköisesti kyllä harrastamme myös itsetyydytystä toisiamme katsellen puhelimen välityksellä.

Tämä samalla muistuttaa miestäni mitä on tulossa, sekä mitä hän menettää jos ajautuu pettämään minua edes kerran. Seksiä voi harrastaa yhdessä, vaikka välimatkaa olisi kuinka paljon. Sillä jos ei halua pitää huolta siitä, että molemmat kestää tyydytettyinä niin lopputulos on lähes aina syrjähypyt, itkut, erot ja sydänsurut.

Koskee molempia sukupuolia tasaisesti.

Mulla ei tuota mustasukkaisuus / pettämisajatusta ole, mutta muuten kyllä samaa mieltä. Vaimo oli pari vuotta töissä eri paikkakunnalla ja asui muutaman päivän viikosta siellä. Mulle oli kyllä sinä aikana tärkeää se, että lähettelin hänelle seksiviestejä, kuvia ja videoita kertoakseni että panettaa ja tyydytän itseäni häntä ajatellen. Ajatus oli juuri tuo, että se teki etäsessiostakin yhteistä seksiä, eikä mitään salaharrastusta.

Ainoa harmi oli että homma oli sillä tavalla yksipuolista, että hän ei vaan halunnut eikä kyennyt vastaamaan samalla mitalla takaisin, vaikka itse kyllä tykkäsikin viesteistäni. Vaan eipä ketään voi pakottaa, ja kyllä se noinkin toimi kipinän ylläpidossa, helppohan siinä olisi ollut unohtaa seksi kokonaan aina etäpäivinä. Harrastan tuota edelleenkin kun olen itse reissussa ja hotellikuolemaa potemassa, kyllähän se yksinäisen runkkauksen voittaa kun toinen on siinä jollain tavalla mukana.

M54

Vierailija
19/19 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset lähettävät aika estotta. On veretseisauttavaa saada kuvia vieraalta naiselta lyhyen chattailun jälkeen. Ensimmäisenä tulee heti mieleen ajatus että kuvat ei ole aitoja, että nyt joku vedättää. Sitten kun käy ilmi että kuvat ovat aitoja ja tuoreita niin on aika huumaava tunne kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi