Nainen, oletteko mielestänne täysin hetero mutta teillä on silti jonkinlainen eroottinen kokemus naisen kanssa?
Oletteko nuorena/lapsena ehkä pussailleet tytön kanssa, ystävän kanssa näytelleet pilluja toisillenne, masturboineet yhdessä? Tai suoraan sanottuna olette kokeilleet millaista on saada naiselta sormikyytiä tai suuseksiä?
Koetteko olevanne täysin hetero jos on tällainen kokemus? Ajatteletteko ehkä, että vain nainen voi tietää miten naista tulee koskettaa ja siksi olette halunnut, kerran tai useamman, saa orkut naisen kanssa? Mutta olette mieheen kallistuva hetero?
Onko siinä mielestänne eroa nuoleeko nainen naista kuin siinä jos miehesi ottaa toiselta mieheltä suihin, nielee lastit ja panee anukseen vielä? Löytyykö ehkä naisia jotka ajattelevat, että yksi lesbokokemus on ihan OK, mutta ei voisi ikinä kiihottua miehestä joka on homoillut?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kesämökillä 15-vuotiaana soudimme parhaan ystävättäreni kanssa eväiden kanssa saareen, jossa uimme, otimme aurinkoa, kuuntelimme matrkaradiota ja söimme eväitä - ilkosillamme. Muistan hyvin kuin jännää ja pikkutuhmaa oli tarkastella ystävättäreni vastikää puhjenneita muotoja ja naisellisia ominaisuuksia, samoja joita oli tullut itselle eli kauniit rinnat, leveä lantio ja kihara häpykarvoitus. - Sama on toistunut myöhemminkin. Nautin kypsien naisvartaloiden katselusta.
Tuo on ihanan kaunis näky kun saunan, suihkun tai uimisen raikas nainen on täyteläisine muotoineen kiharainen häpykarvoitus tuuheana. Kanki-Japilla ottaa aina eteen ajatus ja mielikuva kihartuvasti karvoituksesta, kiitos teille naiset kauneudestanne. <3
Kyllähän sitä on tullut kokeiltua uteliaisuuttaan seksiä naisen kanssa. Ei kerta homoksi tee, kuten vanha viidakon sanonta tietää.
Pervo Peräkamarin Pertti taas täällä dunkkailemassa.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantansseja ja sukurutsaa, sanoo suomalainen kansansanonta. Einmal ist keinmal, sanovat saksalaiset. Eli ei yksi pääsky kesää tee. Olen edelleen pääosin hetero, en bi.
Ei ole kokemusta ja olen mielestäni täysin hetero.
Mutta mun mielestä naisen vartalo on paljon kiihottavampi näky kuin miehen. Musta jopa omat tuhmat kuvat on aika kiihottavia. Siis alusvaatteissa kuvatut.
Eli jos haluaa maitolitran, mutta siinä onkin puol desiä ilmaa, niin saa kuitenkin litran maitoa. Suomeksi: jos vähän kattelee tai mieltyy, niin silti on 100 % hettero ?
Mielestäni voi olla vain 100 % heteroseksuaali tai 100 % homoseksuaali. Kaikki näiden ääripäiden välillä eri prosenttiosuuksilla surffailevat ovat eri-asteisia biseksuaaleja.
En ole todellakaan täysi hetero. 4 vuotta avioliitossa naisen kanssa. Nyt olen parisuhteessa miehen kanssa, kumppanin sukupuolella ei ole minulle väliä ja tarvittaessa voisin yhä harrastaa seksiä myös naisen kanssa. Mutta en halua, nykyinen kumppani kyllä riittää.
Ja koska joku Pekoni-Hagrid kuitenkin alkaa kysellä, ei ollut munan puutteesta kyse että miksi vaihdoin mieheen.
No ei voi olla täysin hetero jos on jotain eroottista meininkiä saman sukupuolen kanssa. Miettikääpäs nyt vähän tätä terminologiaa ja sanojen sisältöä.
Olen kokeillut seksiä naisen kanssa ja todennut olevani hetero. Pidän kuitenkin kauniista naisvartaloista, naisen rintojen silittelystä ja suutelemisesta. Se vaan ei aiheuta minussa seksuaalisia tuntemuksia.
Olen heteronainen, seksuaalisesti aktiivinen ja nautinnon(orgasmin)haluinen. Ensimäisen kerran kun sain suuseksiä toiselta naiselta, se oli niin hyvää, että jäin siihen koukkuun. Ja (tämänkin) jälkeen, olen ollut naisten kanssa aina täysin avoin, sanonut suoraan, että en pysty nuolemaan takaisin. Sormilla voin runkata, vaikka sekin tuntuu oikeasti vähän ikävältä.
näitä luistelu lesboja :D samoilla kriteereillä mää olisin eläimiinsekaantuja. ei mitään seksuaalista vaan viihdyn eläintenkaa
Kesämökillä 15-vuotiaana soudimme parhaan ystävättäreni kanssa eväiden kanssa saareen, jossa uimme, otimme aurinkoa, kuuntelimme matrkaradiota ja söimme eväitä - ilkosillamme. Muistan hyvin kuin jännää ja pikkutuhmaa oli tarkastella ystävättäreni vastikää puhjenneita muotoja ja naisellisia ominaisuuksia, samoja joita oli tullut itselle eli kauniit rinnat, leveä lantio ja kihara häpykarvoitus. - Sama on toistunut myöhemminkin. Nautin kypsien naisvartaloiden katselusta.