Ketä äänestää Pekka Haavisto:a
Ketä äänestää Pekka:aa? Ainoata avoimesti avointa ehdokasta.
Kommentit (315)
Voi.jessus, onko tällä ap:llä äänioikeus!!!
Hjallis pystyisi myös toimimaan puolusvoimien ylipäällikkönä, mutta ei Haavisto. Minä olisin aikaisemmin äänestänyt Haavistoa, juuri sen vuoksi, että hän kuuluu homovähemmistöön. Nyt ideaalisuus on siirtynyt ja Putin näyttänyt pelimerkit, niin on äänestettävä sotaan kykenevää miestä, joka ei tee virheitä koko ajan, kuten Haavisto. Sodassa ei voi tehdä virheitä.
Minä ja mieheni äänestämme häntä, kiitos kysymästä
Kyllä tuo Haavisto alkaa näyttämään parhaalta vaihtoehdolta. Ulkopolitiikassa aivan lyömätön. En olisi uskonut että näin kirjoitan mutta siltä näyttää,
No, ei varmaankaan sellaiset pöntöt kuin sinä, joka et edes kielioppia osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin, ennakkoon ulkomailla, ja siinä sitten ison ulkosuomalaisporukan kesken juteltiin. Kaksi ilmoitti äänestäneensä Stubbia, neljä ei halunnut sanoa, ja me loput äänestimme Haavistoa.
saanko kysyä mitä tukia tuollainen iso ulkosuomalaisporukka saa suomesta? mitkä ovat päätuet millä suomi elättää teitä siellä ulkomailla?
Tukia? Mitä ihmeen tukia? Saamme palkkaa ja tarvittaessa tukia ihan täältä asuinmaastamme.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto puhuu aika paljon naisen äänellä ja elehtii puhuessaan kuin nainen.
Mutta mitä mittaa se näyttää puhuessaan käsiensä välissä aina.
Onko näin iso hauki, jonka sai, vai ehkä näyttää kalunsa mittaa.
Onhan tuo siinä määrin naismainen kun on alkanut muokata kasvojaan ja ulkonäköään kuin itsekeskeiset naiset konsanaan. Mies muka on mutta se ei näy käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin, ennakkoon ulkomailla, ja siinä sitten ison ulkosuomalaisporukan kesken juteltiin. Kaksi ilmoitti äänestäneensä Stubbia, neljä ei halunnut sanoa, ja me loput äänestimme Haavistoa.
Kunhan viitsit trollata. Kun tiedetään että mm UM: n sisällä ei Haavistoa kannateta. Ei ole mikään kiva kaveri. Kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan viitsit trollata. Kun tiedetään että mm UM: n sisällä ei Haavistoa kannateta. Ei ole mikään kiva kaveri. Kaikkea muuta.
Miten "mm UM" liittyy mitenkään siihen miten eräs suomalaisten porukka ulkomailla äänestää?
Vierailija kirjoitti:
KUKA äänestää? Ei ketä
Luultavasti aloittaja on pönttöpersu.
Vierailija kirjoitti:
Miten se kättely hygienia hoidetaan?
Siis mitä? Viimevuonna jo kättelyt meni normisti, vai jos siellä on Haavisto pelkäätkö, että homous tarttuu
Perinteisesti Suomessa presidentit ovat olleet kouluja käyneitä ihmisiä, vähintään maistereita ellei tohtoreita. Haavisto ei ole kumpaakaan näistä. Ei edes ammattikoulua ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti Suomessa presidentit ovat olleet kouluja käyneitä ihmisiä, vähintään maistereita ellei tohtoreita. Haavisto ei ole kumpaakaan näistä. Ei edes ammattikoulua ole käynyt.
Miksi hän olisi jonkun ammattikoulun käynyt, kun hän pärjäsi loistavasti ylioppilaskirjoituksissa ja pääsi yliopistoon opiskelemaan? Mutta sitten työt veivät mennessään, niin kuin lahjakkaille ja aktiivisille ihmisille usein käy. 80-luvulla tutkintoihin ei kiinnitetty niin paljon huolmota kuin nykyisin. Ja kun katsoo Pekan uraa, ei hän todellakaan ole sitä tutkintoa tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni äänestämme häntä, kiitos kysymästä
Miespari äänestää Haavistoa? Olipa ylläri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän olisi jonkun ammattikoulun käynyt, kun hän pärjäsi loistavasti ylioppilaskirjoituksissa ja pääsi yliopistoon opiskelemaan? Mutta sitten työt veivät mennessään, niin kuin lahjakkaille ja aktiivisille ihmisille usein käy. 80-luvulla tutkintoihin ei kiinnitetty niin paljon huolmota kuin nykyisin. Ja kun katsoo Pekan uraa, ei hän todellakaan ole sitä tutkintoa tarvinnut.
Niin ja ilosanomaa Pekka vie maailmalle ja meidän nuorille ettei kannata opiskella mitään. Perustutkinto riittää hyvin. 🤣 ja sitä samaa toistatte omille lapsillenne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKA äänestää? Ei ketä
Luultavasti aloittaja on pönttöpersu.
Persu joka kannattaa Haavistoa? Ne lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten "mm UM" liittyy mitenkään siihen miten eräs suomalaisten porukka ulkomailla äänestää?
Kotimaan UM väki ei Haavistoa kannata se on tullut selväksi. Kertoo paljon.