influenssan sairastaneet!
Olen noin neljä päivää ollut muuten oireeton (jatkuva yskiminen ja kuumeilu loppunut) mutta olo on edelleen todella väsynyt ja vetämätön, ruokahalu on olematon ja edelleenkin hieman heikko olo. Onko normaalia?
Kommentit (6)
Olikohan influenssaa vai flunssa? Mä sairastin rajun flunssan, siitä neljä päivää kuumeessa ja muun ajan todella vetämätön ja uupunut olo. Yskin kanssa. Tätä kesti 16 päivää. Tein korona, a- ja b-influenssatestit, negat oli. Nyt oon jo parempivointinen, mutten vieläkään ole täysin kunnossa. Pitkään kestää.
Se on ihan hirveää vielä pari viikkoa, itsellä kesti tosi pitkään olla 100%
Vierailija kirjoitti:
Olikohan influenssaa vai flunssa? Mä sairastin rajun flunssan, siitä neljä päivää kuumeessa ja muun ajan todella vetämätön ja uupunut olo. Yskin kanssa. Tätä kesti 16 päivää. Tein korona, a- ja b-influenssatestit, negat oli. Nyt oon jo parempivointinen, mutten vieläkään ole täysin kunnossa. Pitkään kestää.
Saattoi hyvinkin olla myös flunssa, en kyennyt lääkärille asti koska olin melko varma että tämä on virus eikä bakteeriperäinen juttu, eikä siihen lääkäri paljoa voi.. Tosiaan yskä oli pääoire, vähän nenä vuoti ja korkea kuume. Päänsärkyjä. Oireilua kesti yli viikon ja edelleen keuhkot tuntuu ihan sököiltä yskän johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattoi hyvinkin olla myös flunssa, en kyennyt lääkärille asti koska olin melko varma että tämä on virus eikä bakteeriperäinen juttu, eikä siihen lääkäri paljoa voi.. Tosiaan yskä oli pääoire, vähän nenä vuoti ja korkea kuume. Päänsärkyjä. Oireilua kesti yli viikon ja edelleen keuhkot tuntuu ihan sököiltä yskän johdosta.
Kyllä tuo samalta pöpöltä kuulostaa kuin mulla oli. Jaksamista ja tsemppiä!
On normaalia (jos sinulla influenssa oikeasti oli, eli se oikeasti todennettiin viljelynäytteellä). Toipuminen voi sitte viedä pitkään ja esim. liikunnan aikana voit tuntea hengityskipuja ja muutenkin voit olla vajaatehoinen kuukausien ajan.
On. Itsellä oli useamman päivä noin 40 kuumetta joten ei siitä ihan nopeasti tokene täysikuntoiseksi.