Kolmas kuukausi menossa Madeiralla, takaisin Suomeen huhtikuussa, kuulemma aika talviset kelit ja pakkasia siellä
Kommentit (29)
Ootko nearly dead vai newly wed? Siinä Madeiran kohderyhmät.
Nyt ikäväkyllä laski -6 asteeseen, mutta ensi viikolla taas pakastuu. Ihanasti satanut uutta lunta. Puut niin kauniina kimaltaa lumikerroksen alla ja suksi kulki hyvin hiljaisessa metsessä. Kyllä sielu lepää
Kerro lisää elämästäsi ja oleskelusta siellä Madeiralla. Olen harkinnut myös, siksi kiinnostaa. Lyhyesti hyvät ja huonot puolet. Paljoko normielämä maksaa siellä kuukaudessa, vai onko sinulla ap oma kämppä.
Täällä on ihana talvi
Kerrankin lunta ja saa hiihtää
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää elämästäsi ja oleskelusta siellä Madeiralla. Olen harkinnut myös, siksi kiinnostaa. Lyhyesti hyvät ja huonot puolet. Paljoko normielämä maksaa siellä kuukaudessa, vai onko sinulla ap oma kämppä.
Hintataso jonkin verran Suomea edullisempi, etenkin joukkoliikenne, taksit myös halpoja. Täällä saat olla rauhassa kaiken maailman kaupustelijoilta. Kala ja äyriäiset ihanan tuoreita ja laadukkaita, samoin hedelmät. Alkoholi edullista.
+ Upea vaellus- tai patikointikohde
+ Paljon tekemistä urheilusta pitäville
Ei ole paras vaihtoehto pelkän rantaloman ystävälle
Paljon turismia kesäsesongin aikaan
Bilettäjille ei riitä viihdettä
Tainnut ap vain nauttia madeiraa pullosta..
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ihana talvi
Kerrankin lunta ja saa hiihtää
Suomessa on aina lunta talvella ja se joka muuta väittää, valehtelee.
Asutko Funchalissa? Onko kallis vuokra?
Ompa outoa reali sään mukaan madeiralla on 9 astetta lämmintä nyt.
Ap ei ole madeiralla vaan suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Asutko Funchalissa? Onko kallis vuokra?
Porto Monizissa. Asukkaita täällä vajaa kolmetuhatta ja vuokrat edullisia, itsellä 60 neliötä parvekkeella ja vuokra 500 euroa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.bbc.com/weather/2267827
Itse olen asunut Funchalissa, Santo Antoniossa. Suht lämmintä aina paitsi öisin. Joskus kylmää kyytiä kun Pico Ruivollle tullut lunta. Hieno paikka.
Juu, kivaa kun pääsee hiihtämään ja laskettelemaan. Harmi että sinä missaat sen kokonaan.
Mieluusti olisin minäkin jossakin lämpimässä. Vaikka Kanarialla. Tällaisilla pakkasilla ei huvita tippaakaan mennä vaikka hiihtelemään. Hulluutta. Olen jo sen verran vanha ettei talvi kiinnosta pätkääkään enää.
En kestäis olla noin kauan jossain.
Vierailija kirjoitti:
Onko suomessa joka puolella yhtä lämmin?
Taidat olla eläkkeellä?