Eelis, Santtu vai Joona?
Pojalle nimeä mietitty ja hyvin erilaiset nimet ovat nyt päässeet loppusuoralle. Laita siis mielestäsi " paremmuus" järjestykseen seuraavat nimet: Eelis, Santtu ja Joona.
Kommentit (10)
1. Eelis
2. Santtu
3. Joona
tosi vaikea kyllä laittaa järjestykseen. Eelis ykkösenä sen takia, etten ole kovin usein törmännyt ja sillä lailla " tuore" ja kiva nimi minun korvaani. Santtua ja Joonaa taas vaikeampi laittaa paremmuusjärjestykseen, Santtu tosi kiva, mutta tuo lempinimimäisyys ehkä vähän häiritsee. Joona-nimeen taas olen hieman jo kyllästynyt, vaikka hyvä nimi sekin :)
1. Eelis - komea ja kaunis nimi
2. Joona - mukava nimi, mutta pidän itse enemmän nimestä Joonia!
3. Santtu - liian lempinimimäinen mun makuuni!
Mun selkeä paremmuusjärjestys on
1. Santtu
2. Joona
3. Eelis
Joona on mielestäni paras näistä. Kiva klassinen nimi, " hyvää makua" osoittava nimi. Toiset nimet eivät kolahda minuun, mutta jos pitäisi järjestykseen laittaa, Santtu olisi seuraavana ja Eelis viimeisenä. Eelis on mielestäni aika yleinen nykyään, mikä pudottaa sitä vielä.
Kiitos mielipiteistänne. En tosin tiedä, selkiyttikö tämä paljoa ajatuksiani, oli tuo vastausten hajonta aika suurta. Yhteenvetona kuitenkin on järjestys vastauksienne perusteella seuraava:
1. Joona
2. Eelis
3. Santtu
Ehkä sen verran auttoi minua, että Santtu taitaa nyt tippua pois pelistä. Olen juuri myös miettinyt tuota, että on liikaa lempinimimäinen. Mieheni kuitenkin jostain syystä ihastunut nimeen, mutta kannattaa myös Joonaa. Mietintä jatkuu vielä ja uusia nimiehdotuksiakin saattaa vielä ilmaantua, sillä nimen saajaa emme ole vielä nähneet ja täytyy miettiä sitten vielä uudestaan kunhan kohtaamme:)
1.Eelis
2.Joona
3.Santtu