Käytättekö kuntopyöräänne?
Kommentit (9)
Se on aika tyypillisesti kovassa käytössä pyyhe- ja pyykkitelineenä, tai ehkä puolipitoisten vaatteiden telineenä.
Mulla on harjoitusvastus ja fillari talvet (aika, jolloin työmatkapyöräilyä ei tule harjoitettua) kiinnitettynä siihen, lasketaanko kuntopyöräksi? :)
Ja joo, käytän joko tuota fillaria tai sitten juoksumattoa työkoulutusten ja vastaavien kuuntelupalaverien aikana etätöissä ollessani, sekä juoksumaton että pyörän läheisyydessä on rakennettuna tasot, johon saa sijoitettua läppärin ja muistivihkon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on harjoitusvastus ja fillari talvet (aika, jolloin työmatkapyöräilyä ei tule harjoitettua) kiinnitettynä siihen, lasketaanko kuntopyöräksi? :)
Ja joo, käytän joko tuota fillaria tai sitten juoksumattoa työkoulutusten ja vastaavien kuuntelupalaverien aikana etätöissä ollessani, sekä juoksumaton että pyörän läheisyydessä on rakennettuna tasot, johon saa sijoitettua läppärin ja muistivihkon.
Sama. Ergoon on tehty päditeline ja läppäri on siirrettävällä pienellä sähköpöydällä vieressä. Puhelimet toki telineissä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ergoon on tehty päditeline ja läppäri on siirrettävällä pienellä sähköpöydällä vieressä. Puhelimet toki telineissä myös.
Kiitos vinkistä! Kerron miehelle, jos ei itse ole osannut tätä keksiä. Hänellä spinningpyörässä myös rakentamansa teline padille ja jatkuvasti näitä kuuntelupalavereita.
Itse käytän crosstraineria melko säännöllisesti, mutta on se myös hyvä vaateteline näille "puolikäytetyille" vaatteille.
Meni kaatopaikalle jo vuosia sitten, nyt katsellut soutulaitteita kun sain pienen kimmokkeen siitä kuntosalilla käydessäni ja ajattelin että olisi oma soutulaite kotona ihan kiva juttu, sellainen kokoontaittuva olisi hyvä.
Käytän, 1-3 tuntia joka päivä. Hyvä kuntoilumuoto kun sää välillä ulkona tosi huono ja liukasta.
Käytin ensimmäiset kaksi kuukautta , sen jälkeen se olikin täynnä laukkuja ym sälää . Tilaakin vei pienessä asunnossa . Lahjoitin sen jossain vaiheessa jollekkin .
Olen ymmärtänyt, että on aika yleistä, että kuntopyörä jää käyttämättä. Ap