Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö kevyttopptakilla, jossa vanun paksuus 80g/m2 läpi talven, myös kovimmilla

Vierailija
17.01.2024 |

pakkasilla? Vai onko liian ohut? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ohut ja tuuli puhaltaa läpi.

Vierailija
2/8 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kävelen paljon ei autoa. Joutsenen kunnollinen makuupussitakki sen olla pitää ja tämä pääkaupunkiseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää, kun pukee lämpimästi kerroksia alle. 

Vierailija
4/8 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään. Parkkihalliin pääsee suoraan hissillä jossa on lämmin auto.

Vierailija
5/8 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kevyt toppatakki. Sitten rannekkeet ettei tuuli puhalla hihoista sisään.

Lämpimät kengät ja villasukat. Joo, joskus otan villahuivin hartioille. Huppu on kans ehdoton. EN mä kauaa ole ulkona, muutaman minuutin kävelen pysäkille. Molemmissa päissä matkaa.

Vierailija
6/8 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos takki on niin tilava, että alle mahtuu riittävästi kerroksia. Minulla on ohut takki, mutta sinne mahtuu kevyt toppajakku alle - takit ovat yhteensopivia.

Vierailija
7/8 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä puet alle, ja kuinka arka olet kylmälle

Vierailija
8/8 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pärjään kevytuntuvalla kovemmallakin pakkasella kun laitan kuoritakki siihen päälle

Tai sitten käytänn kevytuntsikkaa sellaisenaan esim hupparin päällä jos mennään autolla kauppaan tms. Kävelylenkille ei mielestäni riitä. 

Loppujen lopulsi hyvä hattu, hanskat ja kaulaliina lämmittävät yllättävän paljon ja niiden kanssa pärjää ohuemmallakin takilla jos ulkona ei olla pitkään. Bonushyöty tulee siitä että ei tarvitse hikoilla kaupassa tai tavaratalossa paksun takin kanssa. 

Makuasioita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi