Pärjääkö kevyttopptakilla, jossa vanun paksuus 80g/m2 läpi talven, myös kovimmilla
Kommentit (8)
En, kävelen paljon ei autoa. Joutsenen kunnollinen makuupussitakki sen olla pitää ja tämä pääkaupunkiseudulla.
Pärjää, kun pukee lämpimästi kerroksia alle.
Pärjään. Parkkihalliin pääsee suoraan hissillä jossa on lämmin auto.
Mulla on kevyt toppatakki. Sitten rannekkeet ettei tuuli puhalla hihoista sisään.
Lämpimät kengät ja villasukat. Joo, joskus otan villahuivin hartioille. Huppu on kans ehdoton. EN mä kauaa ole ulkona, muutaman minuutin kävelen pysäkille. Molemmissa päissä matkaa.
Jos takki on niin tilava, että alle mahtuu riittävästi kerroksia. Minulla on ohut takki, mutta sinne mahtuu kevyt toppajakku alle - takit ovat yhteensopivia.
Riippuu siitä mitä puet alle, ja kuinka arka olet kylmälle
Itse pärjään kevytuntuvalla kovemmallakin pakkasella kun laitan kuoritakki siihen päälle
Tai sitten käytänn kevytuntsikkaa sellaisenaan esim hupparin päällä jos mennään autolla kauppaan tms. Kävelylenkille ei mielestäni riitä.
Loppujen lopulsi hyvä hattu, hanskat ja kaulaliina lämmittävät yllättävän paljon ja niiden kanssa pärjää ohuemmallakin takilla jos ulkona ei olla pitkään. Bonushyöty tulee siitä että ei tarvitse hikoilla kaupassa tai tavaratalossa paksun takin kanssa.
Makuasioita
Aika ohut ja tuuli puhaltaa läpi.