Ennätyssuuret vuokrankorotukset tehnyt Heka suunnittelee uusia korotuksia helmikuulle.
Kommentit (6)
Hyvä. Todella hyvä. Olen Helsingin pienituloisena asukkaana täysin kyllästynyt maksamaan itseäni parempituloisten asumiskuluja heidän halpojen vuokrien kautta.
Nytkun Heka on antanut kenkää kovapalkkaisille huoltohenkilöille,varmaan vuokrankorotuksilta vältyttäneen tulevina vuosina.
Onko jossain kerrottu, että nimenomaan huoltohenkilöstöä on irtisanottu? Heka itse ilmoittaa, että lopullinen vähennystarve puolittui eläköitymisien ja irtisanoutumisten seurauksena.
Meidän kohteessamme vuokra itse asiassa laski tänä vuonna, koska sitä oltiin korotettu reippaasti jo viime vuonna (peruskorjauskohde).
No,onneksi säästötoimenpiteet ei koske toimitusjohtajaa,näin on monessakin lehdessä ollut tieto!
Kyllä se suurin harvennus taisi käydä juuri huoltohenkilöstön puolella.
Alea iacta est.
Se on helppo korottaa ja ihmiset kyllä maksaa koska eivät ne voi luopua asunnoistaan koska heillä on varmaan hyvät työpaikat. Heka ajattelee fiksusti että joku voi ehkä vaihtaa asuntoa mutta 99% ei niin he tienaavat paljon rahaa kuitenkin.