Pitkässä parisuhteessa olevat - kysymys anteeksiannosta
Mitä kaikkea olette antaneet puolisolle anteeksi vuosien saatossa? Palasiko luottamus?
Sain eilen tietää puolisoni tehneen jotain vakavaa ja pidemmän aikaa. Kyse ei ole perinteisesti pettämisestä eikä asia liity millään lailla seksiin. Mutta luottamus meni. Yhteistä historiaa takana 20 vuotta ja kuvittelin liiton olevan vahva. Olin väärässä. Nyt tässä asiaa käsitellessä (myös ulkopuolisen avun turvin), haluaisin tietää, minkälaisista kuopista huolimatta olette omissa parisuhteissa vielä päättäneet jatkaa liittoa.
Kommentit (24)
Kiitos hyvistä kommenteista. Tiedostan, että olen vielä järkytyksen jälkitilassa, shokissa. Käsitykseni koko ihmisestä muuttui, kun hän oman virhearvionsa vuoksi asetti lapsemme ja mahdollisia sivullisiakin vaaraan ja oli pelkkää tuuria, että mitään ei sattunut.
Lisäksi kävi ilmi, että näin on käynyt aiemminkin. Eli on valehdellut minulle jo kuukausia, ehkä vuosiakin. Nyt kun tilanne paljastui, on itsekin järkyttynyt ja haki välittömästi apua.
En tiedä vielä itse, miten toimia. Ja mistä lähteä omaa päätä selvittämään. Huomenna aika kriisikeskukseen.
No se kyllä riippuu ihan 100% siitä asiasta.
No juu 😳 Sulla on siellä kumppanina tollanen next levelin kuspää.