MItä ihminen tarkoitta kun sanoo, ettei tule toimeen kanssasi?
Minulle on kaksi ihmistä sanonut näin ja kuitenkin haluavat olla seurassani (siis lähes päivittäin haluaisi nähdä minut jos vain olisi mahdollista) ja minusta tulemme hyvin juttuun aina kun nähdään. Sitten yhtäkkiä tokaistaan, että harmi, että mä en tule toimeen kanssasi. Kuitenkin tilanteissa joissa ollaan tekemisissä, tuntuu että tulemme erittäin hyvin toimeen kekenämme, minä ainakin voi olla oma itseni ja samoin on toinenkin sanonut. Onko tuo nyt joku kiertoilmaisu jollekin asialle mktä en vain ymmärrä? Kyllä, olen kysynyt mitä tarkoittaa sanomallaan, mutta en ole saanu toikein mitään järkevää vastausta.
Kommentit (31)
Henkilöt siis hakeutuvat seuraani vapaa-ajalla, ja minusta meidän keskustelut yms ovat aivan normaaleja ja puhutaan kaikesta maan ja taivaan välillä, myös kipeistä ja raskaista asioista. Toinen on myös sanonut, että voi olla oma itsensä kanssani. Nämä tokaisut on toinen sanonut kerran ja toinen maininnut muutaman kerran sinä aikana kun olemme tunteneet (vuosia).
Niin, joidenkin ihmisten kanssa on helppo jutella heti alkuaan mutta onko tuollainen ihminen se " oma ihminen " vai teeskentelijä.
Jos ihminen on eri mieltä toisen kanssa, hän on vaikea ja hänen kanssaan ei tulla toimeen.
Ihmisen parhaat kaverit ovat jääkaappi, sähköhella, leivänpaahdin, mikroaaltouuni, kahvinkeitin, imuri ja pyykkikone.
Ongelma ei ole sinussa. Ongelma on siinä henkilössä, joka ei tule toimeen. Tästä oli aikoinaan jopa oikeudessa juttu esillä, kyseessä siis joku työelämään liittyvä konflikti. Oikeus totesi, kuten minä tuossa alussa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole sinussa. Ongelma on siinä henkilössä, joka ei tule toimeen. Tästä oli aikoinaan jopa oikeudessa juttu esillä, kyseessä siis joku työelämään liittyvä konflikti. Oikeus totesi, kuten minä tuossa alussa.
MIkäs juttu tämä on? Nyt kyseessä ihan vapaa-aika ja siviili-ihmissuhteet.
Minä yrittäisin vetää niin sanotusti hajurakoa ihmiseen, jonka kanssa en tule toimeen. Yhteydenpito tapahtuisi vain enemmän tai vähemmän pakollisissa tilanteissa, mutta en koskaan hakeutuisi vapaa-ajalla sellaisen ihmisen seuraan, jonka kanssa en tule toimeen.
Onkohan kyse ilkeydestä vai manipuloinnista, jos tuo pitää ääneen sanoa ja kuitenkin pyrkii päivittäin tapaamaan.
Mä en tule toimeen= mulla on rahat aina loppu, menot enemmän kuin tulot, olen persaukinen.
Mä en tule toimeen kanssasi= musta tulee persaukinen aina kun olen seurassasi.
Eli olet lokki.
MIksi olet yhteydessä henkilöön joka ei tule kanssasi toimeen?
Samat. Kusipäiden ja narsistien kanssa en tule toimeen