Kadonneet seksihalut?
Kuuluuko seksihalujen kadota 32 v iässä vai mistää kyse? Olen ollut pitkään sinkku, tämäkin voi toki vaikuttaa.
Onko omituista jos seksihalut ovat olleet kadoksissa jo pitkään?? Ennen ei ole tällisia jaksoja ollut.
Kokemuksia tai tietoa? Onko jollain esimerkiksi kadonnut halut jotka sitten vuosien päästä palanneet tai esim hyvän miehen sattuessa kohdalle palanneet vai onko nyt niin että olen vain tullut vanhaksi ja siksi halut katosi.
Kommentit (9)
Miten ikä vaikuttaa? Onko sinulla siis pmaa kokemusta ja olet nainen vai miten?
Minulla ei ole ikäkriisiä, näin ainakin itse koen..
Onko siis niin että 30+ joillain on niin ettei enää kiinnosta seksi?
Huomasin kyllä että seksihalut tulivat takaisin kesällä hetkeksi, kun tapailin pitkästä aikaa miestä. Voiko sinkkuua vaikuttaa niin, että jos tarpeeksi pitkään on sinkku niin halut hiipuvat ns unohtuvat ?
Siitä olen ainakin kuullut että ns nälkä kasvaa syödessä eli mitä enemmän harrastaa seksiä sitä enemmän sitää haluaa harrastaa jne.
Toivoisin asiallisia, puolueettomia näkemyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis niin että 30+ joillain on niin ettei enää kiinnosta seksi?
Huomasin kyllä että seksihalut tulivat takaisin kesällä hetkeksi, kun tapailin pitkästä aikaa miestä. Voiko sinkkuua vaikuttaa niin, että jos tarpeeksi pitkään on sinkku niin halut hiipuvat ns unohtuvat ?
Siitä olen ainakin kuullut että ns nälkä kasvaa syödessä eli mitä enemmän harrastaa seksiä sitä enemmän sitää haluaa harrastaa jne.
Toivoisin asiallisia, puolueettomia näkemyksiä.
"Use it or loose it". Se on periaate, ja pitää paikkansa. Sinun on myös syytä ymmärtää itseäsi ja itsestäsi se, että todennäköisesti sukupuoliviettisi ei ole vahva. Jos kolmikymppisenä alkaa tuntua siltä että "pärjäähän tässä ilmankin" niin se viittaa vahvasti siihen että olet tyyppiä "haluan parheen ja lapsia, ja sen jälkeen kioski kiinni". Ikääntyminen vaikuttaa myös juuri noin kun olet kuvannut. Mitä pidempään sinkkuus ja seksittömyys jatkuu, sen paremmalta vaihtoehdolta elää se alkaa tuntua. Sen vaikeampaa on aloittaa seksiä uuden kumppanin kanssa. Sitä vähemmän haluat edes yrittää etsiä kumppania itsellesi. Koska "ihan hyvinhän tämä menee näinkin".
Joo aina oon pystynyt olla ilman seksiä, tosin yleensä olen ollut kiinnostunut kuitenkin itsetyydytyksestä. En osaa sanoa onko sukupuoliviettini muuten tavallinen vai ei, ainakin miehet on aina ihmetelleet miten tulen niin helposti niin märäksi yms. ?? Mutta tämä eniten miesten kanssa ja tosiaan viihdyn sinkkuna muuten todella hyvin. En ole mikään kioski kiinni tyyppi ainakaan ollut suhteissa eli olen tykännyt aina seksistä vaikka nyt olenkin sinkku.
Mulla on Ain ollut niin että aina tuntunut hyvältä sinkkuna. Mutta suhteissa olen tykännyt seksistä, ja aina tullut todella märäksi sekunneissa ja itsetyydytyksessä pääasiassa saanut orgasmin 30 sek-2 minuutissa. Joten en usko ettei minulla ole sukupuoliviettiä. Suhteissa olen silti harrastanut seksiä eniten miesten halun takia ja aina kokenut että ei tämä ole Pakollinen juttu kuitenkaan vaikka olenkin tykännyt seksistä jopa silloin kun en ple sitä halunnut. Muista syistä viihdyn sinkkuna ja ne syyt ei liity niin seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo aina oon pystynyt olla ilman seksiä, tosin yleensä olen ollut kiinnostunut kuitenkin itsetyydytyksestä. En osaa sanoa onko sukupuoliviettini muuten tavallinen vai ei, ainakin miehet on aina ihmetelleet miten tulen niin helposti niin märäksi yms. ?? Mutta tämä eniten miesten kanssa ja tosiaan viihdyn sinkkuna muuten todella hyvin. En ole mikään kioski kiinni tyyppi ainakaan ollut suhteissa eli olen tykännyt aina seksistä vaikka nyt olenkin sinkku.
Ei kukaan ole omasta mielestään "kioski kiinni"- tyyppi, ei varsinkaan sinun iässäsi. Sinä, kuten ei kukaan muukaan, et osaa ennustaa mikä on suhtautumisesi seksiin esim. kymmenen tai viidentoista vuoden kuluttua, kun olet miehen löytänyt ja muksun tai pari maailmaan tehnyt. Hyvin usein naiset jotka pari- kolmekymppisenä "pystyy hyvin olemaan ilman seksiä" päätyvät toteuttamaan tätä kykyään avioliitossa, ja ihmettelevät kuinka joskus vuosikymmen sitten saattoi ihan haluamalla haluta seksiä. Nykyään kun on helposti sataviisikymmentä asiaa jotka ovat heittämällä kiinnostavampia kuin seksi joka on sotkuista, johon ei ole aikaa, josta ei enää saa oikein mitään ja johon ei kertakaikkiaan ole mitään mielenkiintoa. Ei varsinkaan oman puolison kanssa. Mieluummin siisti viisiminuuttinen omassa rauhassa womanizerilla jos siltä tuntuu. Ja aika harvoin tuntuu.
Nyt kirjoitat jostain muusta. Just tätä puolueellisuutta en kaivannut. Et tiedä minusta mitään.
Lähinnä kiinnostaa muiden Naisten omat kokemukset, ei miesten.
Olen nainen ja liikaa pidennetty seksi ei kiinnosta, semmonen vain jossa käydään suoraan asiaan ja saadaan orkut ja thats it. Ärsyttää jos mies pitkittää eikä halua heti tulla.
Kyllä ikä vaikuttaa. Eikä se välttämättä ole mikään ikuinen juttu, luultavasti vaa joku ikä kriisi menossa, yleensä sellainen siinä kolmenkymmenen kohdalla kaikille tulee ja voi oireilla eri tavoin.