Ruuhkabussissa kuultua
"Voitteko herra pysyä etäämpänä takapuolestani!"
Kommentit (12)
Aika siistihän tuo jutska oli verrattuna mitä muuta täällä joskus lukee.;)
Välillä bussi on nii täynnä, että miehen on vaikea välttää tappituntumaa naisen takapuoleen. Jotkut naiset eivät edes pahastu tällaisesta.😁
Viime sunnuntaina meuhkas joku voimaantuja täydellä kirppiksellä että antakaa mun tila. Mä tarviin mun oman tilan😅. Olikohan pikkusen väärä paikka taas tullut valittua.
Vierailija kirjoitti:
Välillä bussi on nii täynnä, että miehen on vaikea välttää tappituntumaa naisen takapuoleen. Jotkut naiset eivät edes pahastu tällaisesta.😁
Ehkä vaimosi ei pahastu, jos hinkkaat sen persettä bussissa, mutta en usko että muut ovat innoissaan jonkun randomin seisokista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaimosi ei pahastu, jos hinkkaat sen persettä bussissa, mutta en usko että muut ovat innoissaan jonkun randomin seisokista.
Puolisoa tai naisystävää voi tuollaisessa tilanteessa puristella takapuolestakin, kun se vaan tapahtuu niin, että muut eivät näe.😎
Seisoin kerran bussin keskiovilla odottamassa lähestyvää pysäkkiä ja ulosmenoa. Läheisen penkin jalkaosa on about pään korkeudella tuolloin joissain malleissa. Pienehkö koira alkoi hulluna räksyttää ja yritti hyökkiä naisen sylistä kohti päätäni. Käännyin ja katsoin koiraa, niin naisen kommentti. "älä katso sitä silmiin!"
Jumalauta.
Totesin että katselen ihan minne huvittaa ja pidä sinä rakkisi kurissa julkisissa tai kävele, jos et osaa kouluttaa sitä ihmisten ilmoille.
Jonkun ylisuojelevaksi koulutetun hurtan ehdoillako tässä pitäisi elää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso muna ja tanakka seisokki saa olla että reiden ulkoreunaan asti yltää.
Kuskin suusta kun olin tulossa jäätelön jämän kanssa kyytiin. Noin kaksi haukkua tuutista jäljellä. "jäätelö pois tai ei kyytiin!" "penkkejä ei sotketa!" Pakotti siis itse sotkemaan ja heittämään jämän kadulle, jotta kyytiin. Penkille päästyäni siellä istui joku spusse paskat housussa ja kaljapurkki sylissä. Kysyin kuskilta, että nyt täällä penkillä on jotain ihan muuta kuin jäätelöä. Siivoatko itse vuoron jälkeen nää paskat? Naama punaisena jatkoi hiljaa ajamista eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Seisoin kerran bussin keskiovilla odottamassa lähestyvää pysäkkiä ja ulosmenoa. Läheisen penkin jalkaosa on about pään korkeudella tuolloin joissain malleissa. Pienehkö koira alkoi hulluna räksyttää ja yritti hyökkiä naisen sylistä kohti päätäni. Käännyin ja katsoin koiraa, niin naisen kommentti. "älä katso sitä silmiin!"
Jumalauta.
Totesin että katselen ihan minne huvittaa ja pidä sinä rakkisi kurissa julkisissa tai kävele, jos et osaa kouluttaa sitä ihmisten ilmoille.
Jonkun ylisuojelevaksi koulutetun hurtan ehdoillako tässä pitäisi elää?
Varmaan kouluttanut hyökkäämään miehiä kohti.
Ei ollut ruuhkabussi, vaan myöhäinen iltavuoro. Oli väljää. Huomasin omalta paikaltani, että edempänä alkoi keski-ikäinen humalainen mies jostakun syystä sättiä edessään istuvaa nuorempaa miestä. Tämä ei tehnyt eikä sanonut mitään. Pysyi rauhallisena. Sättiminen jatkui koko ajan. Sätin kohteena oleva jossakin vaiheessa nousi hetkeksi ylös. Näki, että oli todella iso mies. Sättivä pieni mieskin huomasi tämän ja vaikeni. Hetken päästä asia ilmeisesti unohtui häneltä ja sättiminen alkoi uudestaan. Iso mies istui vain rauhallisena. Hän poistui parin kolmen pysäkinvälin jälkeen ja sanoi ennen poistumistaan: "Humala tekee kääpiöstäkin jättiläisen."
Ja maltoit sunnuntaiaamuun asti olla tekemättä aloitusta?