Mitä teette?
Kommentit (23)
Katson elokuvaa Salaisuus pinnan alla. Olen nähnyt tämän varmaan viisi kertaa aiemminkin, mutta tämä on niin valtavan hyvä, että kestää monta katselukertaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen tuli kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan.
Ap
Olisit käyny Specsaversilla, mä olen oikeesti mies vaikka mulla on pitkä tukka.
-Rampe
Haistelen just omia pierujani. Nenääni polttelee ja silmiäni kirvelee. Huh huh mitä päästöjä!!!
Mä syön just pötköjä pepustani. Suht rapsakka maku.
Ap
Ihan oikeasti. Joka viikonloppu samat kyselyt. Mitä teette? Mitä olette syöneet tänään? Mitä ruoaksi huomenna? Palstan arvokkuutta laskee tällaiset yksinkertaiset hölmöydet. Täällä puhutaan fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti. Joka viikonloppu samat kyselyt. Mitä teette? Mitä olette syöneet tänään? Mitä ruoaksi huomenna? Palstan arvokkuutta laskee tällaiset yksinkertaiset hölmöydet. Täällä puhutaan fiksuja.
Tällä palstalla ei ole historiansa aikana ollut yhtä ainoatakaan fiksua keskustelua.
Pyysin Vaimoa ulostamaan suuhuni. Tämä mies vetää nyt pitkälleen.
Mä tykkään toimia naisten vessanpyttynä. Juon kaikki pissat ja syön kaikki kakat. Eikö olekin fiksusti tehty? Viemäriverkoston kuormitus vähenee minun ansiostani.
Ap
Olen juuri menossa lämpimään saunaan, jossa sitten makoilen lauteilla ja kuuntelen äänikirjaa.
Otin just äsken suihin itseltäni. Kurlasin samalla spermaa suussani.
Fistaan miestäni. Toisella kädelläni kirjoitan tänne tätä vastausta.👵
PIEHTAROIN KAUNIIDEN NAISTEN ULOSTEKASOISSA!!!!! IHANAA!!!!
AP
Putkautin pötköt pepustani pönttöön ja sujautin suoraan suuhuni syöden sujuvasti.
Imen pitkällä pillillä pillustani mehua.
Pissaa, kakkaa, pieruja, sylkeä, hikeä😋
Nuolen mieheni ihanaa roiskeista persesilmää.
Av-mammojen tavallisia lauantai rutiineja. 🤭
Telkkua katselin aiemmin, nyt lueskelen tovin vauva.fi-juttuja. Kohta alan nukkumaan. On ollut ihan rela ilta.