En mene papakokeeseen
En mene koskaan papakokeeseen. Enkä peru aikaa. Ei ole minun tehtäväni perua aikaa, joka on laitettu minulta mitään kysymättä.
Kommentit (20)
Ei kai niissä enää ole aikoja valmiina? Itselleni tulee kutsu ja linkki, mitä kautta voin varata itselleni sopivan ajan.
Älä mene sitten kohdunkaulan syövän hoitoonkaan vai...?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niissä enää ole aikoja valmiina? Itselleni tulee kutsu ja linkki, mitä kautta voin varata itselleni sopivan ajan.
Täysin paikkakuntakohtaista. Meidän kaupungissa on aina aika valmiina.
T. ap
Aivan turhaan sinä vitunkantoteline sinne menisitkään Pappa-testiin, sinusta ei tule koskaan miestä eikä Pappaa. Opitpahan olemaan. Saaatana! Nih!
Ap vaikuttaa tavattoman herttaiselta ihmiseltä.
Jos ei harrasta seksiä, eikä ole mitään vaivoja, nuo papat on ihan tarpeettomia.
Jos on kohtu poistettu, ei välttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli aika, ja joku numero mihin soittaa jos en pääse just silloin. No siinä oli muutto samaan aikaan, arvaa muistinko koko hommaa puhumattakaan että olisin löytänyt koko paperia, muistin koko homman liian myöhään. Olen vielä hengissä
Aika tyhmää. Mutta jokainen toki valitsee itse, haluaako löytää esim. syövän esiasteen ajoissa vai itse syövän siinä vaiheessa, kun on jo myöhäistä. Ilmaiseksi kun tutkitaan, niin kannattaisi mennä. Pakkohan todella ei ole. Normaalit käytöstavat omaava ihminen peruisi sen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei harrasta seksiä, eikä ole mitään vaivoja, nuo papat on ihan tarpeettomia.
Tämähän se, mutta papahullut eivät tätä tajua.
Pimppisi tutkimme.
Veljekset Jamal & Jerome Oy
Vierailija kirjoitti:
Pimppisi tutkimme.
Veljekset Jamal & Jerome Oy
😂👌🏻
Käväisin ja tulos tuli parissa viikossa (mitä säikähdin kun sanottiin, että menee noin kk). Oli onneksi normaali tulos.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene sitten kohdunkaulan syövän hoitoonkaan vai...?
Minun tuli kylmä.Itselläni löytyi syöpä juuri papa-kokeessa.Mutta alottajanhan oma päätös.Ja todella tyhmä.
Onhan se tosiaan ihan sa*tanasta, että prkleen yhteiskunta yrittää ehkäistä sun mahdollista syöpään sairastumista.
Onneksi sä olet vapaa ihminen etkä mene sinne kokeeseen etkä edes peru aikaasi.
Mutta: mieti sitä todella tarkkaan.
Kohdunkaulan syöpä on erittäin ikävä sairaus, jos tämä sairaus havaitaan ajoissa, sinulla on 90% todennäköisyys selviytyä siitä.
Jos tämä sairaus on edennyt, todennäköisyys on 20-30%. Ja se on erittäin tuskallinen kuolema
Kiitos ilmoituksesta :D