Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maketrade kokemuksia ostajana tai myyjänä?

Vierailija
12.01.2024 |

Hei!

Kiinnostaisi kuulla onko porukalla kokemuksia maketrade.app palvelun käytöstä? Tori.fi:ssä ostaja ehdotti tätä maksutapana ja näytti ihan kiinnostavalta sekä järkevältä, mutta en ole ennen palvelusta kuullut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käyttänyt mutta jotain mainoksia facebookin puolella nähnyt. Näköjään joku uudehko palvelu ja näyttäisi ainakin ostajalle maksavan jotain.

Vierailija
2/6 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, että maksaa vaan ostajalle jolla usein se suurempi epäluottamus esiintyykin, ainakin itselläni :D pitää pistää tää seurantaan, harrastuksen puolesta tulee usein ostettua tavaraa joka on kallista, ja myyjä ei usein samassa kaupungissa. Luulisi että palkkio/komissio mikälie olisi kuitenkin suht maltillinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko yksi mopiili äppi joka vie välistä rahaa. Eikö puhelimessa ole jo vaikka kuinka nuita äppejä. Tämmöisiä on tullut tolkenaan vastaan fasessakin. Vaikka kuinka fiksuja konsteja keksivät: kun myyn ja pyydän rahan tilisiirrolla, niin raha on suoraan MINUN tilillä ja sitten voin tehdä mitä lystää. Sama se mitä osapuoli toisessa päässä miettii, tärkeintä on minun tavara ja että raha on MINUN TILILLÄ silloin kun tuote on vielä minulla. Se poistaa minun huolet kaupasta. Jos ostan, niin en osta muuten kuin menen naapurikunnassa paikan päälle noutamaan käteisen kanssa. Voin tarkistaa tuotteen ja se on MINULLA, kun sen maksan.

Vierailija
4/6 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Nintendo Switchin tän kanssa, koska löyty Torista jostain Pohjanmaalta enkä ihan viitsiny hypätä Vantaalta junaan sitä hakemaan :D Toimii hyvin ja anto mielenrauhan kyllä postitse ostamiselle, kun tiesi ettei ainakaan käy klassista rahat meni mut tuote ei tullu tilannetta. Vähän oli vaikee saada kyllä myyjää innostumaan alkuun, koska ei ollu kuullu palvelusta ja siksi täällä kirjottelenkin, että jos sais vähän näkyvyyttä ja jatkossa ei tarvis vakuutella niin paljon, et saa turvallisest ostettua myös postitse.

Vierailija
5/6 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä systeemi, mulle on käynyt kerran  facekaupassa niin, että maksoin enkä koskaan saanut tuotetta...seuraavassa kaupanteossa käytin Maketradea ja oli turvallinen olo eikä ne ottaneet välistä kun ihan pienesti. Firmalla on kai tavoite saada paljon kauppoja, pienistä puroista se iso lampi tulee -ajatuksella. Enempi vaan tietoa ihmisille, mimmonen systeemi se on, niin huijaukset vähenee!

hickmankay
6/6 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Nintendo Switchin tällä, koska löysin sen jostain pohjalaismarkkinoilta enkä halunnut ottaa junaa Vantaalta hakeakseni sitä :D Se toimii hyvin, ja postitse ostaminen antaa mielenrauhaa tietäen, ettei se toimi perinteisen version kanssa. Käytin rahat, mutta tuote ei saapunut. 

https://elifesimulation.io

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi