Onko teillä kevätolo?
Kommentit (34)
Ei ny sentään vielä. Vaikka sää on välillä keväinen. Kuukauden päästä alkaa jo olla, kun aurinko lämmittää.
Inhoan valon lisääntymistä, ennen kuin siihen tottuu, niin hullulta kuin se kuulostaakin. Pelkään kevätmasennusta. Ei ole onneksi vielä yhtään keväinen olo.
Öö ei... Talvea on melkein pari kuukautta jäljellä. Miksi mulla olisi kevätolo keskellä talvea?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa? Odotan kyllä kevättä, mutta nämä tammikuut on aina niin kovin pitkiä ja ankeita. Ei olla vielä edes puolivälissä, huoh!
Tämä tammikuu on mennyt harvinaisen sutjakkaasti. Puoliväli on jo melkein saavutettu. Eikä ole yhtään sellainen kuivaihoinen, kurkkua kutittava tylsä keli, vaikka pakkasta on ollutkin.
Valon lisääntymisen huomaa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tammikuun puoliväli, venää ei edes puolet, ei ole kevät
KeväiNEN. Ei kevät.
Odotan tältä vuodelta muutosta parempaan, monessa asiassa.
Se lisää kevätfiilistä mukavasti.
Ei vielä. Se tulee toukokuussa. Parasta keväässä on kun naiset tulee kaduille leggingseissään ja katsovat selllainen pane minua -ilme kasvoillaan. Jopa minua.
Vierailija kirjoitti:
On. Valo vaikuttaa keväisemmälle.
Mutta ei ole. Nyt on yhtä pimeää kuin marraskuussa. Sori!
On vähän kun valoisa aika on jo pidentynyt selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Valo vaikuttaa keväisemmälle.
Mutta ei ole. Nyt on yhtä pimeää kuin marraskuussa. Sori!
Päivä pitenee, kun marraskuussa pimenee. Ei niitä voi täysin verrata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa? Odotan kyllä kevättä, mutta nämä tammikuut on aina niin kovin pitkiä ja ankeita. Ei olla vielä edes puolivälissä, huoh!
Höpsistähöö! Maaliskuu on ihan pian täällä! Se on jo kevätkuukausi ja valoa riittää pitkälle iltaan. Nyt jo auringonpaiste hivelee iltapäivisin, ihanaa!😊
Kysy uudelleen huhtikuun lopussa.
Keli kuin Siperiassa🥶