Käyttäkää kuulia ja treenatkaa lantiopohjalihaksia
Pitäkää pimppi tiukkana niin ei miehenme lähde vieraisiin
Kommentit (7)
Miehet treenaa kuulilla eturauhaset ja seisokin rautaseen kuntoon !
Öööh. Itse treenaan kuulilla ihan itseäni, enkä miestä varten.
Eiköhän tuo kuulu jokaisen naisen hyvinvoinnin ylläpitoon, kuin muukin liikunta.
Miestä varten kuuluu tehdä palveluksia se lukee ihan raamatussa asti
no kukaan ei vaadi mut onnellisten miesten vaimot pitää huolta kyl itsestään muutenkin kuin ehostamalla ja hammaspesulla
No mä olen se toinen nainen ja hyvin tyytyväiseltä mies vaikuttaa mun pilluun.
Vierailija kirjoitti:
no kukaan ei vaadi mut onnellisten miesten vaimot pitää huolta kyl itsestään muutenkin kuin ehostamalla ja hammaspesulla
Ollaan vaimon kanssa 70-luvun teinejä. Jos silloin oli tiedossa, naisten kannattaa pitää ilolihakset kunnossa. Ostin vaimolle 80-luvulla synnytyksen jälkeen ne geisha kuulat, mutta eihän niitä saanut ahtaasta pillusta kuin vetämällä pois. Jäin käyttämättä. 2000-alussa ostin ne pienimmän kultaiset viimeisimmän iltatähden jälkeen. Käytti niitä mökillä jonkun kerran ja niitä joutu edes vähän puristamaan ettei valu ulos. Hänellä ollut aina erittäin voimakkaat lantionpohjan lihakset, on myös treenannut niitä aina silloin tällöin koko ikänsä ja on vahvat vieläkin nyt eläkeläisenä. Vaan eipä ole monista synnytyksistä huolimatta yhtään alaskeumaa eikä vanhuuden ongelmia. Jos jotain, niin on tiukentunut. Ei olisi kyllä tarvinnut.
Miehet järjestäkööt tähän aikaa vaimolleen.