Naisille pikku vinkki
Kun otatte suihin niin vaihdelkaa sitä tahtia, välillä nuolette vaan välissä ja hetken runkkaatte kädellä ja pidätte taukoja.
Kommentit (7)
Vitutti aina ku exäni otti niin tasaiseen tahtiin suihin. Siihen kyllästyy. Piti välillä repiä hiuksista irti kullista ja määrätä itse tahti ja siitähän tuli vikinää.
Vierailija kirjoitti:
Vitutti aina ku exäni otti niin tasaiseen tahtiin suihin. Siihen kyllästyy. Piti välillä repiä hiuksista irti kullista ja määrätä itse tahti ja siitähän tuli vikinää.
Naiset tykkää nuolemisessa tasaisesta tahdista.
Vierailija kirjoitti:
Tämmösiä naisia nussitaan sitten suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää nuolemisessa tasaisesta tahdista.
Ai? Mä ainakin tykkään tehdä niinkuin kumppanista tuntuu hyvältä
Kiitos vinkistä! Yleensä imen ja nuolen päätä, ja sivelen ja puristan kädellä vartta. Käsityöhön tulee taukoa kun käsi puutuu ja on vaihdettava kättä. Nytpä tiedän sitten pitää suutyöskentelyssäkin taukoa. Siis seuraavan kerran kun seksikumppanin jostain saan.
Tietenkin kaikki ovat erilaisia ja tykkäävät eri asioista, mutta on mukava saada vinkkejä ja kokeilla niitä.
tuollaisesta omakin mies tykkää. On myös pyytänyt, että välillä pyäshdyn puristamaan kullin vartta kovaa. Ilmeisesti se joko koventaa erektiota tai sitten estää ejakuloinnin