Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamu vai-ilta halukkuus?

Vierailija
12.01.2024 |

Vuosia menny,niin nyt alkaa aueta aiheena, että miehiltä odotetaan aamu seisokkia ja jos sellainen on, niin naiset halukkaana illalla.. Kohtaako nämä asiat sitten koskaan tai miten saat kohtaamaan? Liittyykö ikä tms tähän?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Kama Sutrassa oli jaoteltu naiset sen mukaan mihin vuorokauden aikaan halusivat seksiä. Uskoisin, että pitää paikkansa. Olen ollut pitkässä parisuhteessa  nuoresta lähtien vaimoni kanssa. Meille ei ole ollut aamuseksiä kuin hyvin harvoin, kunnollista vain kerran ja sekin klo 5 aamulla auringon noustessa lomalla.  Vaimoni ei ole koskaan halunnut aamuisin, eikä halua vieläkään. Nyt vanhempana seniorina  siitä olisi hyötyä, tuskin tarvitsisi edes droppia ottaa etukäteen, kun seisoo muutenkin aamuisin hyvin. Toki dropin- ja seksin jälkeisenä vieläkin kovempana, kun nuoruuden innolla, kuten tänäkin aamuna. Minulla on sellainen käsitys, että kaluni olisi aamulla myös vähemmän herkkä ja seisoisi kauemmin.. Tosin vaimolle riittänyt kyllä iltaseisokitkin. 

Hän on kuitenkin ottanut aamuisin suihin, jos minulla ollut poikkeuksellinen panetus. Tätä tulli varsinkin nuorenpana pyydettyä, vaikka seksiä olikin monta kertaa viikossa.  Kysyin aamuseksistä taas vähän aikaa sitten, kun keskusteltiin seisokin varmuudesta ja seisokista. Vaimoa ei kiinnostanut vieläkään, mutta ymmärsi, että jos iltaseisokki, aina nukkumaan mennessä, kun ainoa aika kun hänellä tekee mieli, alkaa hiiipua. On siinä vaiheessa suostuvainen aamuseksiin jos muu ei onnistu. Hän kun haluaa aina kovaa kullia sisäänsä.

Mulla oli aikoinaan työkaveri, jonka tyttöystävä ja nykyinen vaimo herätti joka ikinen aamu klo 5 tai  6 aamuseksiin. Hän oli siten aamuisin halukas.  Joten kyllä niitä aamuisinkin haluavia naisia on  olemassa.  Itselle ollut kuitenkin tärkeintä, että vaimo on aina ollut halukas ja halunnut seksiä. Ei ole tarvinnut tyytyä velvollisuusseksiin. Sitä olisi kenties ollut aamuisin, jos olisi pyydellyt.  Minusta tuulimyllyjä vastaan ei kannata tapella.

Vierailija
2/14 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aina aamuseksiä, se on parasta kun talo ihan hiljainen, koiratkin nukkuvat vielä.

Tosin olen halukas illallakin, ja siis nainen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy, mutta ihan parasta on viikonloppuaamut ja aamupäivät. Silloin on samaan aikaan kaikkein herkimmillään, stressittömin ja täynnä seksienergiaa. Ja jos joku hetki on muita huonompi, niin se on stressityöpäivän jälkeinen ilta.

Vierailija
4/14 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempi parempi. Haluaisin aamulla aina seksiä. Illallakin, mutta mieluummin ysiltä kuin liian myöhään.

N47

Vierailija
5/14 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempi parempi. Haluaisin aamulla aina seksiä. Illallakin, mutta mieluummin ysiltä kuin liian myöhään.

N47

No niin minäkin haluasin aina, mutta vaimoni halunnut aina vain klo 23.00 jälkeen. Siinä vaiheessa testot taitaa olla matalimmillaan ja alkaa jo nukuttamaan. Mutta sitä huolimatta hän on saanut aina kullia kun on halunnut, koko ikänsä. Siten kullini on pitänyt seistä aina vaimon halutessa, onneksi on yleensä innostuntu pillua nuolessa ja vaimon kiiman noustessa. Tuosta samaisesta syytä hankin droppeja 61v täytettyäni, jotta sai varmuutta. 

Vierailija
6/14 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos on illalla saanu ja laskenu sisään,niin on päässy jatkamaan,ilmeisesti ainoa milloin on saanut aamusta..Aina tahtoo olla muuten vaimolta kielteinen vastaus,toki tympii,kun haluttais.. Joitain kertoja saanu,kun nuolee ensin pillun hereille..Sitten on kuulema työpäivä menny kivasti,kun sisältä vielä on sperma valunu ja herkistää iltaan..

Vierailija
7/14 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Kyllä se on kyllä niin että harvemmin voivat olla samalla kiertoradalla, tai edes täällä telluksessa.

Jotenkin se on vaan näin: toiset Marsista, toiset taas jostain Venuksesta..? ( anuksesta lähinnä..;))

Vierailija
8/14 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla on fiiliksiä enemmän :)

Vierailija
9/14 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ehdottomasti iltaihmisiä. Heti herättyä tuntuu siltä, että pimppi on vielä unessa. On toki joitain poikkeuksia ollut vuosien saatossa, mutta yleensä halut herää aikaisintaan aamupäivällä. 

Vierailija
10/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempi parempi.

M53

Vierailija
11/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkin päivää

N37

Vierailija
12/14 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun haluttaa :) Ihana raukee olo on kyllä koko päivän, kun aamusta saa kullia ja spermat sisään. Ei halut aikaa katso sentään

N28

Vierailija
13/14 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kokenut itseni iltaihmiseksi myös seksiasioissa. Lähdin uuden tuttavamiehen kanssa lyhyelle matkalle, jonka iltaohjelma oli niin uuvuttava, että en syttynyt harrastamaan seksiä enää aamuyön tunteina. Mies suhtautui tilanteeseen kivasti. Nukuttiin lusikassa melkein koko yö ja aamulla herätessä huomasin, että molemmilla teki mieli. Olin oikeastaan heti valmis ja miehen antama suuseksi saikin aikaan ennätysnopean orgasmin. Nautinto toistui myös yhdynnässä, vieläpä pitkäkestoisena vaikka yleensä en saa orgasmia muuten kuin omin avuin. Uuden kumppanin kanssa useimmiten jännitän liikaa, joten siitäkään ei ilotulituksessa ollut kysymys. Ehkä kannattaa kokeilla petileikkejä aamuin ja illoin. Voi yllättyä iloisesti. N27

Vierailija
14/14 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia meillä oli usein aamuseksiä. Se väheni lasten myötä. Joten enemmän iltaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä