Jopa keinotekoisesti emättimen saanut saa emätinorgasmeja,
Jopa keinotekoisesti emättimen saanut saa emätinorgasmeja, mutta mä en
On maksumuurin takana, mutta siis kyse naisesta jolla todettiin teini-iässä, että hänellä ei ole kohtua eikä emätintä..
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tälle mun aloitukselle on tapahtunut?! Ei ole edes kokonaan poistettu vaan aloitusviesti jätetty osittain.
Tapasin muuten vakipanon pari päivää sitten ja en tiedä mihin hän koski mun sisällä sormillaan, mutta koskaan ei ole tuntunut niin hyvältä kun on sormetettu. Ja teki sen useamman kerran, että taisi huomata osuneensa hyvään kohtaan. :D En saanut vieläkään orgasmia millään tavalla, mutta nyt tuntui kyllä todella hyvältä.
Ap
Lue muitakin ketjuja täältä :) sulla voisi ehkä hyvinkin toimia tuo munanvarren hierominen klitorista vasten esimerkiksi.
Hyvältä tuo tuntuu, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi hyvältä, että veisi lähelle orgasmia. Nuolemalla vakipano saa mut kyllä lähelle. Lähellä olen myös silloin kun miehen pannessa mua hieron itse klitorista.
Ap
On muuten kumma juttu; tämä poistettu ketju näkyy kyllä yhä puhelimessa.
En edelleenkään tajua miksi se piti poistaa,
Osaisko joku sen tänne uusiksi laittaa, jos kerran puhelimessa on?
Ap tässä sulle:
kertovat, kuinka vulvaa kannattaa hyväillä.
perjantai 16.6.2023 klo 15:36
Saatan pitää sormetuksesta jopa enemmän kuin perinteisestä yhdynnästä. Saan siitä useita orgasmeja ja ejakuloin aina, kirjoittaa Heidi.
Tässä jutussa naiset kertovat vinkkinsä siihen, millaista on hyvä ja huono käsiseksi siis millaista kosketusta kannattaa suosia ja millaista välttää.
Kuten kaikki muutkin kädentaidot, myös käsiseksi voi vaatia harjoittelua.
Jos käsiseksin harrastamisen rajoittaa vain esileikkiin ennen yhdyntää, saattaa jättää itsensä ja kumppaninsa vaille kaikkea sitä nautintoa, mitä se voi tarjota. Mitä jos päättäisittekin seuraavalla kerralla käyttää vain sormianne?
pitää kohdella hellästi, hän jatkaa.
Vastanneista naisista moni korostikin sitä, että klitorikseen kannattaa kohdistaa painetta maltilla. Liian voimakas kosketus turruttaa klitoriksen, eikä orgasmi voi tulla, Laila kuvailee tuntemuksiaan.
Yksi nainen kertoi käsiseksiä antavalle kumppanille helpon nyrkkisäännön: jos nainen työntää lantiotaan lähemmäs, hyväily tekee hyvää. Jos lantio sen sijaan pakenee kauemmas, tuntuu jokin todennäköisesti pahalta. Klitoris on erittäin herkkä. Sen hively tuntuu äärimmäisen kiihottavalta, runnominen taas aivan kamalalta, hän kuvailee.
Sormen edestakaisin liikuttamisen sijaan emättimen etuseinämää kannattaa hieroa pyörivällä liikkeellä. Moni mainitsi myös sormen koukistamisen niin sanotussa tule tänne -liikkeessä nautinnollisena. Nautinnollisimmat kohdat löytyvät läheltä emättimen suuaukkoa, vinkattiin myös. Sormilla ei siis tarvitse kurotella kovinkaan syvälle.
Eniten olen nauttinut käsiseksistä, kun mies käytti vain yhtä sormeaan. Hän ei liikuttanut sitä edestakaisin, vaan painoi g-pistettäni ja samalla hieroi sitä hitain pyörivin liikkein, yksi vastaajista muistelee.
Kaikkein tärkein seksitaito
Käsiseksi on vaativampaa kuin voisi luulla, Iida pohtii. Se edellyttää perustaitojen lisäksi kykyä lukea kumppania, sillä eri kerroilla toimivat vähän erilaiset asiat ja erilainen rytmi.
26-vuotias nimetän nainen neuvoo, mihin kiinnittää huomiota. Esimerkiksi ääntelystä kyllä huomaa, milloin toinen nauttii otteista. Parastahan olisi vielä, jos rohkeasti kysyttäisiin, ovatko otteet tarpeeksi kovat tai hellät, hän kirjoittaa.
Keinotekoinen emätin? Minulla on häntä syntyessäni. Se leikattiin pois, mutta sitä kutittaa yhä joskus.
Vierailija kirjoitti:
On muuten kumma juttu; tämä poistettu ketju näkyy kyllä yhä puhelimessa.
En edelleenkään tajua miksi se piti poistaa,
Vaginakateus pisti poistamaan. Ja nostamaan kostoksi kaikki mahdolliset miehen nsutintoon ja naisen kärsimykseen keskittyvät ketjut 10:n vuoden ajalta.
Niin onhan se tuskallista, kun moni nainen tulee sanomaan, ettei ikinä ole saanut yhdynnässä. Valehtelevat varmaan lämpimikseen.
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan se tuskallista, kun moni nainen tulee sanomaan, ettei ikinä ole saanut yhdynnässä. Valehtelevat varmaan lämpimikseen.
Mutta aika sairasta on se, että osa porukasta haluaa säilyttää tilanteen tällaisena.
Ja kuka yhdynnästä puhui? Vagina ei ole yhtä kuin yhdyntä. Enkä nyt tietenkään viitannut nk. klitorishulluun, miksi hän olisi nostanut mainitsemani ketjut...
"26-vuotias nimetän nainen neuvoo, mihin kiinnittää huomiota. Esimerkiksi ääntelystä kyllä huomaa, milloin toinen nauttii otteista. Parastahan olisi vielä, jos rohkeasti kysyttäisiin, ovatko otteet tarpeeksi kovat tai hellät, hän kirjoittaa."
Eikö parasta olisi, jos nainen ihan itse avaisi suunsa ja kertoisi, jos otteet ovat liian kovat tai hellät? Pitääkö kaiken vadtuun seksissä olla aina miehellä? Kysyy 50-v nainen.
Vierailija kirjoitti:
"26-vuotias nimetän nainen neuvoo, mihin kiinnittää huomiota. Esimerkiksi ääntelystä kyllä huomaa, milloin toinen nauttii otteista. Parastahan olisi vielä, jos rohkeasti kysyttäisiin, ovatko otteet tarpeeksi kovat tai hellät, hän kirjoittaa."
Eikö parasta olisi, jos nainen ihan itse avaisi suunsa ja kertoisi, jos otteet ovat liian kovat tai hellät? Pitääkö kaiken vadtuun seksissä olla aina miehellä? Kysyy 50-v nainen.
Miksi tästäkin pitää riidellä? Onko joku nainen joskus valittanut, miksi mieheni ei kysy miltä hänen touhunsa minusta toimivat??...
Mistä niitä keinovaginoita saa ja onko orgasmitakuu?
T: poikamies
Ei se orgasmi tule mistä hyvänsä nahanpalasta tehtyyn vaginaan tietenkään. Mutta tällä naisellahan on se klitoris, sillähän se tulee.
Ap kyllä kertoi, että sormetus vaginassa oli tuntunut todella hyvältä. Se sen poistatuksen varmaan aiheutti, varsinkin kun ketjussa annettiin naisen nautintoon myös hyviä neuvoja, jotka selvästikin olivat toimineet. Täällä palstalla on miehiä, joita harmittaa, miten paljon nainen voi nauttia vaginallaan hyvän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap kyllä kertoi, että sormetus vaginassa oli tuntunut todella hyvältä. Se sen poistatuksen varmaan aiheutti, varsinkin kun ketjussa annettiin naisen nautintoon myös hyviä neuvoja, jotka selvästikin olivat toimineet. Täällä palstalla on miehiä, joita harmittaa, miten paljon nainen voi nauttia vaginallaan hyvän miehen kanssa.
Oletko varma, ettei poistajina ole palstan homot tai lesbot. Kummankaan ryhmän etu ei ole, jos emättimessä tuntuu hyvältä, saati että kulli tuntuisi hyvältä emättimessä. Sitten on tietysti vielä saamattoman incellit.
Lue muitakin ketjuja täältä :) sulla voisi ehkä hyvinkin toimia tuo munanvarren hierominen klitorista vasten esimerkiksi.