Rehtorin puhuttelu
Oletko joskus joutunut rehtorin puhutteluun? Millaisesta rikkeestä ja mitä hän sanoi? Tai oliko lepsu vai ankara ikääsi nähden?
Kommentit (5)
Olin viimeisiä viikkoja ennen tekusta valmistumista ajamassa autollani opettajien parkkipaikkojen ohi ja autoni sammui siihen mäkeen. Hain luokasta pari poikaa ja työnsivät sen opettajille varattuun paikkaan.
Sain kutsun rehtorin puhutteluun. Aivan naurettavaa. Tolkuton, että olen täällä enää pari viikkoa ja auto sammui. Ei auttanut. Puhuttelu jatkui, että älä enää koskaan jätä opettajien paikalle. Juu en, mutta kun se sammui siihen. Pyysi ne autoa työntäneet todistamaan.
Teku Turku.
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut. Puhuttelu oli koulun jälkeen rehtorin huoneessa. Rehtori torui minua huonosta käytöksestä ja sanoi että unohtaa asian jos nuolen hänen klitorista. No loppujen lopuksi hän unohti huonon käytökseni.
Aika kiimaista.
Vedettiin röökiä ja juotiin kaljaa avoimesti koulun ovien edessä penkkaripäivänä ja rehtori tuli paikalle ihan asiasta puhuttelemaan, että nyt muuten tytöt riittää tämä.
Samassa rakennuksessa on myös yläkoulu, mutta ei paljon järki tuohon aikaan päätä puristanut ja oltiin niin isoja ja rohkeita tuohon aikaan, että melkein hävettäisi, jos ei naurattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vedettiin röökiä ja juotiin kaljaa avoimesti koulun ovien edessä penkkaripäivänä ja rehtori tuli paikalle ihan asiasta puhuttelemaan, että nyt muuten tytöt riittää tämä.
Samassa rakennuksessa on myös yläkoulu, mutta ei paljon järki tuohon aikaan päätä puristanut ja oltiin niin isoja ja rohkeita tuohon aikaan, että melkein hävettäisi, jos ei naurattaisi.
Kun minä olin abi ysärillä, oli koulussamme lukion puolella oppilaiden käytössä tupakointihuone.
Olen joutunut. Puhuttelu oli koulun jälkeen rehtorin huoneessa. Rehtori torui minua huonosta käytöksestä ja sanoi että unohtaa asian jos nuolen hänen klitorista. No loppujen lopuksi hän unohti huonon käytökseni.