Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko samaan aikaan nätti ja ruma?

Vierailija
07.01.2024 |

En osaa päättää olenko hyvän vai pahan näköinen. Toisaalta peilissä ihan jopa kaunis mutta hymyillessä kasvolihakset menee ihan noita-akan ilmeeseen.

Muita tällaisia? Mitä ajattelette ulkonäöstänne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riko peilisi.

Vierailija
2/7 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kauan nätti, kunnes katson peiliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kukaan ei ole sanonut rumaksi tai komeaksi.

M41

Vierailija
4/7 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suuret pyöreät silmät joita moni pitää kauniina ja pidän itsekin. Paitsi jos olen ilman meikkiä - silloin näytän ihan kuolleista heränneeltä, kun silmänympärysten iho on niin ohut että silmäluomet ovat punaiset ja silmänaluset liilat. Suuret silmät vain korostavat tätä kauhistusta. :D 

Vierailija
5/7 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komeahko kasvon piirteiltäni mutta moni haluaa pidemmän kumppanin kuin minä ja silloinkin sanoo syyksi,m että koska lyhyillä on huonoitsetunto tai koska haluat käyttää korkkareita tai koska olisi vaan noloo kyyristellä miehen vierellä. - En ymmärrä miksi eivät vois seistä vierelläni selkäsuorana ja kai nyt aikuinen nainen saa itse päättää millaisissa kengissä kulkee riippumatta kumppaninsa pituudesta. Itsetuntoni on toki joskus koeteltu, kun joillain on on ollut kummallinen mielikuva, että pituuteni osoittaa myös korvavälini kapeuden josta johtopäätöksenään ovat halunneet kertoa, kuinka olen jäänyt penikan (tarkoittanevat, että lapsen) tasolle. Mutta jottei totuus unohtuisi, niin paljon enemmän huomauttelua ja nälvintää olen saanut ulkosiesta olemuksestani muilta miehiltä kuin naisilta. - Yriitävätkö he sitten päteä näin jotenkin vai onko, niin, että heillä tällaien uhitteleu ja tai v--lu on paras puollustus? 

Vierailija
6/7 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen komeahko kasvon piirteiltäni mutta moni haluaa pidemmän kumppanin kuin minä ja silloinkin sanoo syyksi,m että koska lyhyillä on huonoitsetunto tai koska haluat käyttää korkkareita tai koska olisi vaan noloo kyyristellä miehen vierellä. - En ymmärrä miksi eivät vois seistä vierelläni selkäsuorana ja kai nyt aikuinen nainen saa itse päättää millaisissa kengissä kulkee riippumatta kumppaninsa pituudesta. Itsetuntoni on toki joskus koeteltu, kun joillain on on ollut kummallinen mielikuva, että pituuteni osoittaa myös korvavälini kapeuden josta johtopäätöksenään ovat halunneet kertoa, kuinka olen jäänyt penikan (tarkoittanevat, että lapsen) tasolle. Mutta jottei totuus unohtuisi, niin paljon enemmän huomauttelua ja nälvintää olen saanut ulkosiesta olemuksestani muilta miehiltä kuin naisilta. - Yriitävätkö he sitten päteä näin jotenkin vai onko, niin, että heillä tällaien uhitteleu ja tai v--lu on paras puollustus? 

Lyhyitä miehiä kohdellaan aika törkeästi. Ihan kuin pituus olisi joku ihmisarvon mitta. (Huono esimerkki, mutta Putinillekin ilkutaan kun hän on 170 cm.) 

Oma poikani on aika lyhyt ja oli surkeata kun yläasteella kaikki luokalla oli hujoppeja, hänkin sanoi että haluaa olla pitkä. Mutta minkäs teet. Toivon että ei joudu rakkausrintamalla kärsimään pituutensa takia.

Vierailija
7/7 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen komeahko kasvon piirteiltäni mutta moni haluaa pidemmän kumppanin kuin minä ja silloinkin sanoo syyksi,m että koska lyhyillä on huonoitsetunto tai koska haluat käyttää korkkareita tai koska olisi vaan noloo kyyristellä miehen vierellä. - En ymmärrä miksi eivät vois seistä vierelläni selkäsuorana ja kai nyt aikuinen nainen saa itse päättää millaisissa kengissä kulkee riippumatta kumppaninsa pituudesta. Itsetuntoni on toki joskus koeteltu, kun joillain on on ollut kummallinen mielikuva, että pituuteni osoittaa myös korvavälini kapeuden josta johtopäätöksenään ovat halunneet kertoa, kuinka olen jäänyt penikan (tarkoittanevat, että lapsen) tasolle. Mutta jottei totuus unohtuisi, niin paljon enemmän huomauttelua ja nälvintää olen saanut ulkosiesta olemuksestani muilta miehiltä kuin naisilta. - Yriitävätkö he sitten päteä näin jotenkin vai onko, niin, että heillä tällaien uhitteleu ja ta

Ikävä kyllä joutuu. Siihen jos tulee vielä kalju päälle, niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme