Muita samanlaisia? En kuuntele radiota, en katso televisiota,
Netflixistä tiedän vain nimen, en ole instagramissa enkä fb:ssa, en ole whatsappissa.
Olenko ainoa?
Kommentit (12)
Minulla hajosi syksyllä TV. En ole ostanut uutta. Puhelimella katsonut sarjoja, niitäkin aika vähän.
Minulla on vain Netflix ja Instagram.
En kuuntele radiota eikä minulla ole TVtä
Radiota en siedä. En ymmärrä miten radion tarjontaa voi kuunnella ilman stressitasojen merkittävää kasvua.
Televisiota en omista. Yle Areenasta saatan harvoin jotain katsoa. Mielummin ulkoilen, tapaan ystäviä, kuuntelen Spotifysta hyvää musiikkia, luen kirjoja ja jos on oikein tylsää niin kirjoitan tänne jotain turhaa höpinää.
Whatsappi mulla on, mutta mitään somea ei, eikä suoratoistopalveluita. Radiota kuuntelen joskus autoa ajaessani ja telkkari katson tosi harvoin, tyyliin ehkä yhden leffaan kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Radiota en siedä. En ymmärrä miten radion tarjontaa voi kuunnella ilman stressitasojen merkittävää kasvua.
Televisiota en omista. Yle Areenasta saatan harvoin jotain katsoa. Mielummin ulkoilen, tapaan ystäviä, kuuntelen Spotifysta hyvää musiikkia, luen kirjoja ja jos on oikein tylsää niin kirjoitan tänne jotain turhaa höpinää.
En mäkään ymmärrä nykypäivän radiokanavia. Ihan typerää juontajien länkytystä ja ääni vielä terävöitetty filttereillä että vituttaa vaan kuunnella sekin vähä mitä välillä joskus pakosta joutunut, esim. töissä kun satunnainen työkaveri haluaa kuunnella.
Kuuntelen Spotifytä ja maksettu versio niin ei tule edes mainoksia. Telkkari on lasten kyläilyä (aamupiirretyt) ja pelaamista varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ymmärrä nykypäivän radiokanavia. Ihan typerää juontajien länkytystä ja ääni vielä terävöitetty filttereillä että vituttaa vaan kuunnella sekin vähä mitä välillä joskus pakosta joutunut, esim. töissä kun satunnainen työkaveri haluaa kuunnella.
Kuuntelen Spotifytä ja maksettu versio niin ei tule edes mainoksia. Telkkari on lasten kyläilyä (aamupiirretyt) ja pelaamista varten.
Lasten kyläilyjä?
Sama, mutta olen mies ja minulla on Instagram-profiili. En julkaise mitään, mutta kommentoin ja tykkäilen.
Netistä näkee kaikki sarjat, elokuvat ja animet ilmaiseksi.
En yleensä kuuntele radiota kun miksi kuuntelisin musiikkia josta en pidä. Lähes jokainen kanava soittaa enimmäkseen tylsiä biisejä tai muutenvaan sellaisia biisejä joita ei juuri nyt halua kuunnella. Siispä miksi kuunnella radiota. Paljon kivempaa kuunnella spotifystä biisejä mitä ite haluan kuunnella. Radiossa kiertää aina ne samat biisit, niin tylsää.
Joskus tosin on ollu kiva kuunnella vaikka aamulypsy kun ne höpisee kivoja.
Telkasta katon netflixiä tai youtubea. Harvon suoraa lähetystä kun ei sieltä useinkaan mitään hyvää tule.
En kuuntele radiota koska en aja autolla. Ei kai radiota kukaan muukan muussa ympäristössä kuuntele. Katson harvoin televisiota koska jostain syystä liikkuva kuva ärsyttää enkä jaksa keskittyä siihen. Luen muutamaa nettipalstaa m.m. tätä. Luen paljon kirjoja. Katson elokuvia lähes pelkästään lentokoneissa koska siellä olen captive audience. Vuodessa kertyy paljon pitkiä lentoja ja olen nähnyt enemmän bollywoodelokuvia kuin kukaan arvaakaan.
Sama. Tosin mulla oli Netflix joskus hetken. Katson netistä videoita ja kuuntelen englanninkielistä puhetta. En katso suomalaista ohjelmaa tai radiota, en elokuvia.