Aion heilua kattokruunussa
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se Sia
😅 Jätin jo, mutta en kattokruunussa heilumista. Tämä on kivaa!!
Mitenkähän tuo kappale voisi kuulua suomeksi...?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän tuo kappale voisi kuulua suomeksi...?
Juhlatytöt eivät loukkaannu En tunne mitään, milloin opin? Painan sen alas, painan sen alas Olen se "hyvään soitto" Puhelin räjähtää, soi ovikelloani Tunnen rakkauden, tunnen rakkauden Yksi, kaksi, kolme, yksi, kaksi, kolme, juo Yksi, kaksi, kolme, yksi, kaksi, kolme, juo Yksi, kaksi, kolme, yksi, kaksi, kolme, juo Heitä ne takaisin, kunnes menetän määrän aion heilua kattokruunussa Kattokruunusta Elän kuin huomista ei olisi olemassa Ihan kuin sitä ei olisi olemassa Lennän kuin lintu yön yli Tunne kyyneleeni niiden kuivuessa aion heilua kattokruunussa Kattokruunusta Mutta kestän rakkaan elämän En katso alas, en avaa silmiäni Pidä lasini täynnä aamuun asti Koska odotan vain tämän illan Auta minua, kestän rakkaan elämän En katso alas, en avaa silmiäni Pidä lasini täynnä aamuun asti Koska odotan vain tämän illan Käytössä tänä iltana Aurinko on noussut, olen sekaisin Täytyy nyt päästä pois, pakko paeta tätä Täältä tulee häpeä, täältä tulee häpeä (ah) Yksi, kaksi, kolme, yksi, kaksi, kolme, juo Yksi, kaksi, kolme, yksi, kaksi, kolme, juo Yksi, kaksi, kolme, yksi, kaksi, kolme, juo Heitä ne takaisin, kunnes menetän määrän aion heilua kattokruunussa Kattokruunusta Elän kuin huomista ei olisi olemassa Ihan kuin sitä ei olisi olemassa Lennän kuin lintu yön yli Tunne kyyneleeni niiden kuivuessa aion heilua kattokruunussa Kattokruunusta Mutta kestän rakkaan elämän En katso alas, en avaa silmiäni Pidä lasini täynnä aamuun asti Koska odotan vain tämän illan Auta minua, kestän rakkaan elämän En katso alas, en avaa silmiäni Pidä lasini täynnä aamuun asti Koska odotan vain tämän illan Käytössä tänä iltana, päällä tänä iltana Koska odotan vain tämän illan Oi, odotan vain tätä iltaa Käytössä tänä iltana, päällä tänä iltana Koska odotan vain tämän illan Koska odotan vain tämän illan Oi, odotan vain tätä iltaa Käytössä tänä iltana, päällä tänä iltana
Wagner sanoi että hänellä on hyvä ote kattokruunusta kun Viivi veti jaloista.
Jätä se Sia