Alkoi 3,5 kk sairasloma. Mitäs sitä tekis?
Mietin, että mitäs sit. Rauhoittavaa ja muita lääkkeitä löytyy. En poistu kotoa, en kestä ketään tai mitään.
Hullu olen.
Tiedä miten selviän hengissä itseni kanssa.
Kommentit (31)
Viinaa, huumeita, seksiä, lääkkeitä, pizzaa, hesee yms.
Tykkäätkö mistään ulkoilusta tai liikunnasta? Pienikin kotoa poistuminen joka päivä ja fyysinen aktiivisuus auttaa mielialaan ja esimerkiksi nukkumaan paremmin, joka taas vaikuttaa mielialaan.
Onko lomasi jotenkin sairas, kun käytät termiä sairasloma? Jos itse kuitenkin olet sairas eli sinulla on joku sairaus, niin sinä olet sairaUslomalla. Harvinaisen pitkän loman lääkäri on heti määrännyt.
Mitäs sä idiootti tätä upitat, kun sulla on jo suunnitelma valmiina. Senkös teet vaan.
Sain kans 4 kk sairaslomaa koska töissä haukuttiin tyhmäksi. Lopulta mut irtisanottiin ja sain 11000 euroa palkkaa. No mitäs pienistä makoilen vaa kotona nykyään.
Suuntaa Thaimaaseen. Siellä paranee terveetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluna on hyvä olla ihan muuten vaan. Sopivasti lomasi kestää kevääseen. Kun keväällä alkaa purot solista niin teillä hulluilla alkaa enempi viiraamaan, saat lisää lomaa. Mutta vaarana on että joudut suljetulle koska jo nyt alkoi valtaratas heittää.
En ole koskaan ollut missään osastolla mutta harkitsen sinne pääsemistä. Veikkaan etten pärjää enää yksin, olen hyvin itsetuhoinen ja hautonut suunnitelmaa jo kuukausia. Haluan siitä mahdollisimman siistin ja kerään nyt voimia jaksaakseni toteuttaa sen.
Täytyisi asunto järjestää kaikista lipuista ja lapuista, heittää roskiin kaikki sälä ja huonot vaatteet. Sitten pakata, myydä huonekalut (rahat hautajaisiini) ja tietysti siivota todella tarkkaan nurkat, uunit, kaapit yms. Sitten pitäisi vielä hoitaa paperiasiat, kaikki sopparit päättää ja järjestää omat hautajaiset.&
Miten muka rauhoittavat lääkkeet antaa virtaa?
Ei mitenkään.
Päinvastoin lamauttavat ihmisen, uniseksi nuokkujaksi,
joka vain syö ja nukkuu.
Piristäväahän sen lääkityksen tulisi olla .
Vierailija kirjoitti:
Onko lomasi jotenkin sairas, kun käytät termiä sairasloma? Jos itse kuitenkin olet sairas eli sinulla on joku sairaus, niin sinä olet sairaUslomalla. Harvinaisen pitkän loman lääkäri on heti määrännyt.
Juu, pitkä loma ap:lla. Ylittää 90 päivää. Jos tälle vuodelle tulee
lisää saikkua, palkka tippuu seuraavasta sairaslomasra 75 %:iin.
Paranna itsesi. SItä vartenhan se saikku on, että voi parantua.