Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi teillä on perheen pää, äiti vai isä?

Vierailija
06.01.2024 |

Miten on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies eli aviomieheni on perheemme pää ja kantava voima. Hän työskentelee ahkerasti ja tuo perheeseen rahat. Minä hoidan kotona robotti-imurin tyhjennyksen ja valmisruokien lämmityksen lapsille.

Vierailija
22/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etupää vai takapää? Me vaihdellaan miehen kanssa vuoroja.

Kuulostaa kiihottavalta. Kuinka usein vaihdatte vuoroja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies eli aviomieheni on perheemme pää ja kantava voima. Hän työskentelee ahkerasti ja tuo perheeseen rahat. Minä hoidan kotona robotti-imurin tyhjennyksen ja valmisruokien lämmityksen lapsille.

Se on oikein. Muistathan myös pihtaamisen, temppareiden katsomisen ja ennenkaikkea somettamisen?

Vierailija
24/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä molemmat säätää omiaan ja on omat alueet mihin

toinen ei tule säätämään mitään.

ainoo mistä narinaa kuuluu on rahan käyttö kun tienaan

enemmän mitä nainen

Vierailija
25/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on oikein. Muistathan myös pihtaamisen, temppareiden katsomisen ja ennenkaikkea somettamisen?

Meillä mies, eli aviomieheni saa kassien tyhjennyksen heti töistä tullessaan. Otan suihin myös aina kysyttäessä. Muutenkin kaikki reikäni ovat miehelle avointa riistaa.

Vierailija
26/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies, eli aviomieheni saa kassien tyhjennyksen heti töistä tullessaan. Otan suihin myös aina kysyttäessä. Muutenkin kaikki reikäni ovat miehelle avointa riistaa.

Ah mikä nainen. Jos itselläni olisi moinen niin rassaisin korvat ja nenän joka päivä.

Vierailija
27/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah mikä nainen. Jos itselläni olisi moinen niin rassaisin korvat ja nenän joka päivä.

Sama homma. Sais nainen rasvata korvansa ja nenänsä hyvin ettei tuu haavoja.