Ärsyttääkö ja ahdistaako miehiä seksuaalisesti aktiivinen nainen?
Olen seksuaalisesti erittäin aktiivinen ja monella tapaa ehkä miesmäinen noissa asioissa. Kiihotun spontaanisti, olen yleensä heti valmis, haluan nopeasti penetraatiovaiheeseen, orgasmin saaminen helppoa, ja haluaisin seksiä usein, mieluiten päivittäin.
Pari pidempää suhdetta takana ja molemmissa seksikerrat hiipuneet, kun miehet eivät ole enää olleet niin innokkaita.
Onko huonoa tuuria vai pitäisikö naisen olla saalistettava?
Kommentit (19)
Mieluummin aktiivinen nainen. Ei käy aika pitkäksi. Ja minä ainakin mieluusti annan kieltä, jos ei heti pysty uuteen aktiin.
Vaimo saman moinen haluaa nopeaa aktia ja melko usein. Nelisenkymmentä vuotta menty näin, itseäni hieman harmittaa, kun olisi mukavaa silitellä, halailla ja esileikkejä lämmitellä, mutta tällä on menty.
Joten kyllä voit löytää mihen, jolle sopii aktiivinen ja penetraatio keskeinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että kaikki miehet haluavat seksuaalisesti aktiivisia naisia. Ei varmasti ärsytä, mutta siinä vaiheessa kun oma mieskunto alkaa pettää, tai kalu on jo kipeä jatkuvasta panemisesta, voi alkaa ahdistaa. Jos seksiä jatkuvasti haluava nainen tyytyy siihen, että joka kerta ei saa kivikovaa kalua, mutta vilkkaan ja rakastavan kielen, niin sitten tuo on taivaallisen hyvin toimiva juttu.
Seksuaalisesti aktiivinen nainen tyytyisi myös flirttiin, mutta nää ex-puolisot muuttui ihan lahnoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo saman moinen haluaa nopeaa aktia ja melko usein. Nelisenkymmentä vuotta menty näin, itseäni hieman harmittaa, kun olisi mukavaa silitellä, halailla ja esileikkejä lämmitellä, mutta tällä on menty.
Joten kyllä voit löytää mihen, jolle sopii aktiivinen ja penetraatio keskeinen nainen.
Kyllä mäkin haluaisin silitellä ja lämmitellä hitaasti, mutta kiihottuneisuus nousee nopeasti niin tappiin, että on vaan pakko saada munaa sisään.
Muuten tykkään kyllä läheisyydestä.
Lyhyesti vastattuna ei
En myöskään halua "saalistaa" naista vaan parastahan olis kun kumpiki vois millo vaa ottaa toisen. Ohi mennessä kiepsasta naisen sohvan reunalle ja paneskella menemään, tai toisinpäin nainen hypätä ratsaille kun siltä hänestä tuntuu. Tai miten vaan millonki.
Mutta eipä oo mahollista ei kun pitäs viikko tolkulla lämmitellä ja "saalistaa" eikä sekää oo varmaa että sitte sais tälle vuotta tai vuosikymmentä.
Kyllä pidemmän päälle ja varsinkin erittäin seksuaalisesti aktiivinen eli ns hyperseksuaalinen (ent. nymfomaani). Seurustelin kerran tällaisen tapauksen kanssa ja olihan se raskasta, kun käytännössä kaikki asiat ja tekeminen liittyi seksiin. Ihan normaalin kaupassakäynninkin aikana "piti" useasti änkeytyä inva-/tai vauva vessaan naimaan. Tv:n katselusta ei tullut mitään, kun tyttöystävän käsi oli vartin välein housussani kiinni kalussani, vaikka juuri oli naitu.
Valehtelematta yhden MM jääkiekko-ottelun aikana piti naida ennen ottelua, jokaisella erätauolla ja ottelun jälkeen. Lopulta oli pakko tilailla hirmu arsenaali leluja vibroja, dildoja, kiihottimia (johdollisia ja etäohjattavia). Sitomalla tyttöystävän sänkyyn vibra haaroväliin kiinnitettynä tunniksi sai edes hetkeksi omaa rauhaa. Ainoa vain oli, että tuostahan hän vasta pitikin ja oli entistä himokkaampi melkein heti irti päästyään.
Oman kokemukseni mukaan kyllä ärsyttää ja ahdistaa. Kokemus ei tosin kovin laaja, kaksi pitkää parisuhdetta ollut elämän aikana. Molemmissa olen ollut se halukkaampi osapuoli, ja kyllä on aiheuttanut ongelmia molemmissa suhteissa. Luulisin, että sisältää pelkoa siitä, että jos miehen panos ei riitä, niin haen sitten lisää muualta. Mikä ei tietenkään ole totuus, en mä seksiä ylipäänsä halua, vaan seksiä rakkaani kanssa. Tykkäisin myös leikkiä itsekseni jos miestä ei huvita, mutta tähänkään ei anneta mahdollisuutta, vaan naristaan äänekkäästi omaa riittämättömyyttä, jos yritän hiippailla vibran kanssa suihkuun. Jopa se on aiheuttanut narinaa, että mielellään minunkin pitäisi ehtiä saamaan orgasmi. Tottakai pikaiset maistuu myös, mutta se on extraa päälle, eikä pitkässä juoksussa tyydytä.
Täällä asuvaa miesoletettua ainakin,alkoi nimittelemään joten tumputtakoon jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin haluaisin silitellä ja lämmitellä hitaasti, mutta kiihottuneisuus nousee nopeasti niin tappiin, että on vaan pakko saada munaa sisään.
Meillä hipsuttelu on jälkeen päin ja illalla nukkumaan mennessä tai ihan päivällä välillä koko ajankin, muttei tosiaan seksissä, kun vaimo haluaa kovaa kalua hetken muljutella ulkopuolella ja siitä se nopsaan luikahtaa peremmällä ja nopeasti laukeaa, usein useampiakin kertoja, yleensä itse kestän kauemmin ja välillä en saa ollenkaan, kun vaimo on niin pikainen.
Nuolla ja sormeilla en saa ollenkaan, en ole koko neljänkymmenen vuoden aikana saanut jostain syystä.
Luultavasti. Tai ainakin oman kokemuksen mukaan. Jos olen ollut himokiimainen ja halunnut jotakuta niin enpä ole saanut edes lämmintä kättä. Siihen asti on oltu kiinnostuneita kun en ole mitään ehdotellut. Ja toki sitten sellaset vonkaa jotka ei ittee kiinnosta. No samapa tuo, oma käsi voittaa huonon seksikumppanin. Vois alkaa vaikka nunnaksikin.
Aika unelma nainen. Kyllä olisi käynyt tälle viiriilille hyvin varustetulle miehelle. Löysin kyllä tarpeeksi halukkaan vaimon ja seksiäkin ollut enimmäkseen monta kertaa viikossa. Mutta pikaseksit bannassa ja itsellä vielä enemmän haluja. En olisi pannut pahakseni aamuseksejä armottomassa seisokissa tai muuten vain pikaisia hetivalmiiseen pilluun. Aina menty olosuhteiden pakosta pitkän kaavan kautta ja ollut muuten 100% tyytyväinen. Oma egoni olisi kestänyt sen, ettei olisi seissyt välttämättä aamusta iltaan. Kerran vaimo kokeili nuorena ja naitiin 10pv aikana vähintääm 2krt päivässä. Olin luvannut olla aina valmiina kuin partiolainen ja sen olen pitänyt. Kulli seissyt aina pyydettäessä, oli ressiä tai ei. Naitu kun vaimo halunnut ja,hänen mukaan menty. Mutta vaikka paljon pantukin niin olisihan sitä voinut olla kullille enemmänkin käyttöä. Vieraille en ole jakanut, vaikka olisi ollut ottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä hipsuttelu on jälkeen päin ja illalla nukkumaan mennessä tai ihan päivällä välillä koko ajankin, muttei tosiaan seksissä, kun vaimo haluaa kovaa kalua hetken muljutella ulkopuolella ja siitä se nopsaan luikahtaa peremmällä ja nopeasti laukeaa, usein useampiakin kertoja, yleensä itse kestän kauemmin ja
Musta sormettelu ja nuoleminen ei vaan tunnu oikein hyvältä. Muutenkin kuulostan samanlaiselta kuin vaimosi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä hipsuttelu on jälkeen päin ja illalla nukkumaan mennessä tai ihan päivällä välillä koko ajankin, muttei tosiaan seksissä, kun vaimo haluaa kovaa kalua hetken muljutella ulkopuolella ja siitä se nopsaan luikahtaa peremmällä ja nopeasti laukeaa, usein useampiakin kertoja, yleensä itse kestän kauemmin ja
Mullaki oli tollanen vaimo joskus ettei sekuntiakaa voinu sormettaa tai nuolla ku heti piti saaha munaa sisään. Pikkase se otti päähä ku ote plis halunnu nautiskella pitempään. Onneksi on exä.
Vierailija kirjoitti:
Aika unelma nainen. Kyllä olisi käynyt tälle viiriilille hyvin varustetulle miehelle. Löysin kyllä tarpeeksi halukkaan vaimon ja seksiäkin ollut enimmäkseen monta kertaa viikossa. Mutta pikaseksit bannassa ja itsellä vielä enemmän haluja. En olisi pannut pahakseni aamuseksejä armottomassa seisokissa tai muuten vain pikaisia hetivalmiiseen pilluun. Aina menty olosuhteiden pakosta pitkän kaavan kautta ja ollut muuten 100% tyytyväinen. Oma egoni olisi kestänyt sen, ettei olisi seissyt välttämättä aamusta iltaan. Kerran vaimo kokeili nuorena ja naitiin 10pv aikana vähintääm 2krt päivässä. Olin luvannut olla aina valmiina kuin partiolainen ja sen olen pitänyt. Kulli seissyt aina pyydettäessä, oli ressiä tai ei. Naitu kun vaimo halunnut ja,hänen mukaan menty. Mutta vaikka paljon pantukin niin olisihan sitä voinut olla kullille enemmänkin käyttöä. Vieraille en ole jakanut, vaikka olisi ollut ottajia.
Aamuseksi olis just ihanaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä hipsuttelu on jälkeen päin ja illalla nukkumaan mennessä tai ihan päivällä välillä koko ajankin, muttei tosiaan seksissä, kun vaimo haluaa kovaa kalua hetken muljutella ulkopuolella ja siitä se nopsaan luikahtaa peremmällä ja nopeasti laukeaa, usein us
Musta sormettelu ja nuoleminen ei vaan tunnu oikein hyvältä. Muutenkin kuulostan samanlaiselta kuin vaimosi.
Ap
Eikö mittää muutakaa sit voi tehä kuin vaan penetroida mahollisimman paljon? Kuulostaa aika tylsältä vaikka kivaahan tuokin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä hipsuttelu on jälkeen päin ja illalla nukkumaan mennessä tai ihan päivällä välillä koko ajankin, muttei tosiaan seksissä, kun vaimo haluaa kovaa kalua hetken muljutella ulkopuolella ja siitä se nopsaan
Voi tietysti ja tykkään esim suuseksin antamisesta paljon ja muita kehonosia voi hyväillä
Ap
Jos pikaseksit ja aamupanot jäänyt saamatta, niin sormetusta ja pillun nuolemista ja pillun kiusaamista eri tavoin saanut harrastaa ihan koko rahalla. Vaikka naitukin koko ikä paljon, niin 4x enemmän mennyt aikaa on nuolemiseen ja sormettamiseen. Olen aina rakastanut pillun hyväilyä, kiusaamista ja orgasmien säätelyä. Parasta miehistä vallankäyttöä kun vastapuolikin nauttii kybällä. En olisi luopunut pillun nuolemisesta, silkkaa nautintoa. Sormilla tuntee pillunpuristukset ja kiiman orgasmissa melkein paremmin kuin kullilla, melkein.
Luulen, että kaikki miehet haluavat seksuaalisesti aktiivisia naisia. Ei varmasti ärsytä, mutta siinä vaiheessa kun oma mieskunto alkaa pettää, tai kalu on jo kipeä jatkuvasta panemisesta, voi alkaa ahdistaa. Jos seksiä jatkuvasti haluava nainen tyytyy siihen, että joka kerta ei saa kivikovaa kalua, mutta vilkkaan ja rakastavan kielen, niin sitten tuo on taivaallisen hyvin toimiva juttu.