Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pcos-oire sentit karisee, mutta paino ei putoa?

Vierailija
04.01.2024 |

Onko muilla pcos-oireyhtymästä kärsivillä samaa että vaaka ei hievahda, vaikka sentit karisevat? Olen ihmetellyt tätä itselläni jo pitkään ja nyt vasta tajusin, että voisi liittyä ehkä siihen. 

Olen esim. viime vuoden aikana laihtunut vyötäröltä 13 cm, mutta vaaka on edelleen samassa lukemassa ja käytän samaa vaatekokoa kuin sisareni, jotka ovat kumpikin minua noin 20 kiloa hoikempia vaakalukeman mukaan. Ja siis tämä ei ole kuvitelmaa, sain painonpudotuksestani kommentteja paljonkin viime vuonna ja vaatteet istuvat paljon paremmin. 

Olen 160 senttiä pitkä ja paino on 68 kiloa, mikä on saman verran kuin esikoisestani raskauden loppuvaiheessa. Aikaisemmin paino oli jumahtanut 62 kiloon, mikä on minun pituiselleni normaalipainon ylärajaa. Tuntuu että jos vaaka kerran mennyt tiettyyn lukemaan, niin se ei putoa enää alas ollenkaan, vaikka peilikuvalle tapahtuisi mitä. 

Enää en siis stressaa asiasta, koska olen jo tottunut tähän, mutta erikoinen ilmiö ja kiinnostaisi tietää onko kenelläkään muulla samaa? Vaakaa olen vaihtanut ja testannut muitakin, eli ei liity siihen. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla, että olisit saanut lihasta rasvan tilalle? Ja siksi paino ei putoa, vaikka muuten oletkin hoikentunut.

Vierailija
2/2 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, en ole käynyt salilla tm. Lähinnä kävelyt enemmän ja pätkäpaastonnut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi