Naapurin Karen..
Kokkailin uunissa lohkopottuja ja paistelin lihapullia ja Naapurin emäntä tuli ovelle valittamaan että hänen kämpässään leijailee nyt sipulin ja kalan tuoksu.
Sanoin hänelle ystävällisesti mitä kokkailen ja kehoitin häntä käymään pesulla ja laittamaan vahvempaa deodoranttia. Hän meni aivan kiukusta punaiseksi ja meni ovet paukkuen kotiinsa.
Pitäisikö minun hyvitykseksi käydä lidlistä ostamassa jokin suihkusaippua lahjaksi?
Kommentit (11)
Osta sille ilmanraikastin, sellainen Airwick hajujen poistaja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on naapurissa miespuolinen Karen. Taas kerran huusi mulle niin että sylki roiskui. Pillahdin itkuun ja tää veepää totesi että tää keskustelu meni hyvin. Mielisairas?
Et kai sä sille ovea avaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on naapurissa miespuolinen Karen. Taas kerran huusi mulle niin että sylki roiskui. Pillahdin itkuun ja tää veepää totesi että tää keskustelu meni hyvin. Mielisairas?
Eihän se nyt ihan tervettä ole naisia itkemään laittaa.
Ei ole niin minkään valtakunnan järkeä avata ovea, etenkään jos näkee että naapuri ovella. Problem solved.
Ehkä hän sanoikin että tää keskustelu meni "hyvin" ja oletti että osaisit tulkita äänensävyä ja ilmeitä, jolloin olisit ymmärtänyt että hän oikeastaan tarkoittikin että keskustelu ei sujunut lainkaan hyvin.
No, virheitä sattuu kaikille, sekä puhujille että kuulijoille.
Luin jostakin että naisilla kuukautisten aikana saattaa hajuaisti mennä sekaisin eivätkä tajua itse olevansa se hajun lähde.
Tipauta hänen postiluukustaan paketti tampooneja ja jokin kivan värinen hajukuusi. Niistä hän varmasti ilahtuu. Naiset pitävät henkilökohtaisista lahjoista, se on osoitus siitä, että mies välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai sä sille ovea avaa?
En todellakaan, tuli pihalla vastaan, yleensä kierrän kaukaa mut nyt en sattunu huomaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän sanoikin että tää keskustelu meni "hyvin" ja oletti että osaisit tulkita äänensävyä ja ilmeitä, jolloin olisit ymmärtänyt että hän oikeastaan tarkoittikin että keskustelu ei sujunut lainkaan hyvin.
No, virheitä sattuu kaikille, sekä puhujille että kuulijoille.
Ei, kyllä hän sanoi että oletti että "keskustelu" olisi jatkunut pidempään ja näytti hyvin tyytyväiseltä kun itkin. Että harmittaa olla tällänen itkupirkko mutta kun en vaan kestä pahoja ihmisiä.