Erektiohäiriö
Miehelläni ei tule kunnon erektiota ja pehmeällä touhuaminen ei oikein onnistu. Onko kokemuksia auttaako lääkitys ja miten rakastelun tuntuma muuttuu jos mies käyttäisi erektio lääkitystä vai muuttuuko mitenkään. Miten sait miehesi houkuteltua lääkäriin.
Kommentit (43)
Tässä 55 vuotiaana on ollut käytössä Tadalafil 10mg noin puolivuotta ja täytyy sanoa, että uskomattoman hyvin toimii. Kun otan perjantai ja lauantai iltana lääkkeen, niin koko seuraavan viikon on aamulla seisokki. Olen toki alkanut treenata alakerran lihaksia ja nyt on taas päästy siihen, että ei tarvitse joka kerta ottaa lääkettä, että kulli seisoo. En tiedä oliko osittain sitten jotain henkistä ongelmaa, kun ei tullut erektiota.
Kannattaa nyt ensi selvittää johtuuko ongelmat sinusta,mikä on yleensä 90% varmaa. Mutka nuoremman vieressä olisi hyvä kokeilla,veikkaan että alkaa toimiin
Meillä, M69 ja N67, niin minulla, kipulääkityllä, erektiovaikeudet eikä auta Tadis 5 mg/vrk ja Silde 100 action-päivinä, toisaalta rouvan pesä on keloutunut karheakaarnaiseksi. Tarkoittaa että kun rouvan tarpeita yrittää helpottaa strapilla / dildolla niin rööri rassautuu vereslihalle lakanoille saakka............. Mutta kun pelkää hormonisalva-korvaushoitoa niin ei halua käyttää Huom! Liukkari ei poista ikääntyneen naisen korvaushoitoa.
Minun loput erektiokyvyt ja libido katosivat epäonnisella kipulääkityksellä eivätkä ne palautuneet, pyysin haluja herättämään teston korvaushoitoa mutta kun olivat hiukan yli alarajan niin jäin ilman.
On se vaan bebasta tämä nk. Käypä hoito!
Mitäs me wanhat puuhevoset, muistelemme menneitä vuosia.