Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tää nyt on? (menkka-asiaa)

Vierailija
03.01.2024 |

Mulla on aina ollu säännölllinen pitkähkö kierto. Nyt puskee menkkoja vajaan kolmen viikon välein 😡

Ikää 2kk päästä 50 eli joku vaihdevuosiin liityvä kai. Mutta harventuahan niiden pitäisi eikä tihentyä. Prkl.... 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tihentyy, sitten harvenee. Normaalia. Tihentymisvaiheessa ei irtoile aina munasolua.

Vierailija
2/7 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy poika äidiltäsi.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisettiä.

Vierailija
4/7 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tietävät ällistyttävän vähän omista kehoistaan. On täysin tyypillistä, että kierto tihenee tuossa iässä. Minulla on pahimmassa vaiheessa ollut vain reilu viikko vuodotonta aikaa välissä. Nyt on jo onneksi pitenemisvaihe. 

Hiljattain kommentoin tänne, kun joku nelikymppinen ihmetteli vaginan kuivumista ja kirjoitti, että eihän vielä ole tietenkään vaihtareista kyse. No kyllä vaan on ihan tavanomaisesta premenopaussin oireesta kyse ja ikäkin siihen nähden tyypillinen. 

Perehtykää nyt hyvät ihmiset näihin asioihin, niin ei tarvitse ihmetellä aivan normaaleja juttuja, joita on lähes kaikilla. 

Kyllä olisi valistus paikallaan muillekin kuin nuorisolle. 

N52

Vierailija
5/7 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäile

Vierailija
6/7 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tietävät ällistyttävän vähän omista kehoistaan. On täysin tyypillistä, että kierto tihenee tuossa iässä. Minulla on pahimmassa vaiheessa ollut vain reilu viikko vuodotonta aikaa välissä. Nyt on jo onneksi pitenemisvaihe. 

Hiljattain kommentoin tänne, kun joku nelikymppinen ihmetteli vaginan kuivumista ja kirjoitti, että eihän vielä ole tietenkään vaihtareista kyse. No kyllä vaan on ihan tavanomaisesta premenopaussin oireesta kyse ja ikäkin siihen nähden tyypillinen. 

Perehtykää nyt hyvät ihmiset näihin asioihin, niin ei tarvitse ihmetellä aivan normaaleja juttuja, joita on lähes kaikilla. 

Kyllä olisi valistus paikallaan muillekin kuin nuorisolle. 

N52

Ei ole välttämättä niin helppoa löytää tietoa. Itse rupesin miettimään näitä, kun 40 lähestyi.

Hetkinen, oon pikkuhiljaa vaihdevuosi-iässä, eikä mulla ole juuri mitään tietoa, milloin alkaa tapahtua ja mitä oikeastaan.

Googlettelin ja kyselin asioista vähän vanhemmilta naisilta. Joutui vähän kaivelemaan. Ei tästä asiasta puhuta niin kauheasti.

Tai tuntuu, että sen jälkeen on enemmän ollut juttua. Voi olla sitäkin, että kiinnittänyt enemmän huomiota, kun on ajankohtaista itselle.

Vierailija
7/7 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ryypuskellyt?