Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten OKT-asuja suhtaudut kun sukulainen haluaa tulla ns. kahville että saa virtaa autoon?

Vierailija
03.01.2024 |

Miten on

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö sähköjärjestelmä ja onko sulla latauspistoke?

Vierailija
22/33 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kahvit keitän ja kysyn että miltä latauspaikalta tulen hakemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senku tulee, mulla on mukavia sukulaisia vaan.  Eikä pennejä tartte laskea ku käy töissä.

Vierailija
24/33 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pummeista hankkiuduin eroon jo aikoja sitten, ei palkoa että tulee.

Vierailija
25/33 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataus maksaa alle 0,5 euroa pidemmänkin kahvittelun aikana ja teillä ei ole siihen varaa?

Tottakai saa sukulainen ladata, meillä kaikki sukulaiset asuu kaukana joten tulevat yleensä yöksi ja saavat ladata vaikka täyteen saakka.

Vierailija
26/33 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa virtaa. Mun tutut  ja sukulaiset tuo kahvipullat tullessaan ja tyrkkää  setelin kouraa virrasta.

Vierailija
27/33 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lataus maksaa alle 0,5 euroa pidemmänkin kahvittelun aikana ja teillä ei ole siihen varaa?

Tottakai saa sukulainen ladata, meillä kaikki sukulaiset asuu kaukana joten tulevat yleensä yöksi ja saavat ladata vaikka täyteen saakka.

Minulle se on periaate. Jos en itse saa sähköautoilijan luona kahvin lisäksi kupillista bensaa, niin ei ole meilläkään mitään asiaa pistokkeelle.

Vierailija
28/33 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tankkaa sukulaisten autoa bensallakaan, niin miksi sitten tekisin niin sähköllä?

Vierailija
29/33 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu! Jos on niin ajattelematon, että pistää autonsa meillä lataukseen, niin kahvistakin maksu peritään. 

Vierailija
30/33 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitäisi jättää auto lataamatta kotonaan ja tulla muka kahville ja pistää auto lataukseen? Melko huonoa käytöstä. 

Vierailija
31/33 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on niin halpaa, niin miksi pitää tunkea kylään (niin otsikko muotoiltu, kylään vain latauksen takia) sen takia? 

Eri asia olettaako hän, että saa ladata vai kysyykö jopa ennakkoon. Juntti olettaja ei saa ladata (hitsi ku pitää omaa ladata, ajoin just tyhjäks ja pitää tänään viä päästä liikkeelle), ennalta kysyjä saa ladata (jos ei itsellä pakottava tarve lataukseen). 

Vierailija
32/33 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole niin P.A, ettenkö voisi vähän virtaa antaa. Eri juttu sitten, onko mulla sellaista pistorasiaa. Melko paljon typerämpää olisi pyytää bensaa autoni tankista. Mutta eikös maalla jotkut sitäkin tee? 

Kaupungissa on latauspisteitä kauppakeskuksissa ja muuallakin. Eli ap kirjoittaa jostain maalaisten ongelmasta taas. Teillähän niitä riittää kun ette pysy kehityksessä mukana.

Ikäni olen maalla asunut, eri paikkakunnilla, mutta koskaan ei ole bensaa tarvinnut kysellä eikä ole minulta kyselty. Ihanko itse tuon kommenttisi keksit? 

Tosin kaupungista on tultu yökylään, ilman omia pyyhkeitä ja hammastahnaa, pyydetty saunaoluet, kun ei itsellä ole mukana ollut. Onneksi ei olutta ollut, saivat vettä.

Marjametsään oli eräs puolituttu tulossa kaupungista ( 50km matkaa), pyysi että hakisin, kun ei kuulema viitsi linja-autolla sankkoja kantaa. Kysyin miten aikoo takaisin mennä? Ei tiennyt. En hakenut. 

Vierailija
33/33 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei päivittäin käy niin tervetuloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan