Miehet: minkälainen olisi teistä ihanin seksikerta oman kumppaninne kanssa?
Miten alkaisi, mitä tapahtuisi jne
Kerro mikä sytyttäisi sinut ja miksi
Utelias nainen
Kommentit (24)
Meillä on ihan hyvää seksiä eli jotain mihin rouva ei suostu. Olen ehdottanut pantaisiin häntä hyvän kaverini kanssa, joka on eronnut. Kaveri alkaisi riisumaan rouvaa hitaasti, välillä halasivat ja pussaisivat, kiihotuksen kasvaessa kaveri pyytäisi minua pistämään rouva panokuntoon. Alkaisin nuolemaan ja nuolemisen jälkeen luovuttasin rouvan naitavaksi. He panisivat kaikissa näyttävissä asennoissa ja pitkää. Rouvan ollessa hikinen ja limanen, alkaisimme me naimaan hitaasti ja lopuksi naitaisiin rajusti!
Ootteko löytäny ikinä P Pistettä? Kyseessähän on siis peniili vastine G-pisteelle.
Toivoisin, että vaimo olisi aktiivinen jo alkulämmittelyissä ja ottaisi suihin tai antaisi käsihoitoa liukasteen kanssa. Tuppaa nimittäin aina menemään niin, että minä teen kaikki lämmittelyt ja vain hänelle.
Vaikka niin että tavalliseen tapaani makoilisin illalla sängyssä katsomassa tv.tä niin kerrankin vaimo tekisi aloitteen saapumalla huoneeseen ilman housuja ja istuisi kyselemättä suoraan kasvoille ja komentaisi nuolemaan pyllynsä oikein kunnolla ja syvältä. Pyllyään nuolettaisi vähintään 15 minuuttia oikein levittämällä samalla käsin pakaroitaan ja työntelemällä vaativasti pyllyään suutani vasten. Sitten saisin siirtyä nuolemaan kiihotuksesta litimärän pillun orkkuun asti. Orkun jälkeen makoilisimme hetken lusikassa ja voimiaan kerättyään hän ottaisi kotvan suihin ja pyytäisi naimaan liukkaaksi nuoltuun pyllyynsä. Koska olisin hyvin kiihottunut en kestäisi kovin kauaa vaan laukeaisin voimalla pyllyyn. Makoilisimme taas hetken mutta kaluni pysyisi koko ajan kovana ja toinen kerta pyllyyn omille "liukkaille" sujuisi rauhallisemmalla tahdilla ja muutamassa eri asennossa. Hän myös yllättäisi hieromalla itselleen toisen orkun panon aikana (Ei ole koskaan tuota tehnyt) Loppuhuipennuks vielä 2 muuta asiaa joita en luultavasti tule koskaan häneltä saamaan: Suoraan pyllystä suuhun ja laukeaminen suuhun ja hän nielisi kaiken.Sen jälkeen voisi nukahtaa tyytyväisenä lusikassa :) M42