Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana olevana pettäminen

Vierailija
02.01.2024 |

Paljon puhutaan, kuinka miehet pettää raskaana olevia vaimoja. Minun kaveri on kolmannella kuulla raskaana ja hän on nyt alkanut ehdottelemaan seksiä. Ennen ollaan oltu ihan hyviä kavereita ja olen aidosti ajatellut häntä kaverina. Kuuluuko raskauteen myös ulkopuoliset himot?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivon asiallista keskustelua. Haluan ymmärtää kaveriani!

Vierailija
2/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himot ne on hiirelläkin Toki se mies voi tyytyä käteensäkin kaiken sen ajan ja raskauden jälkeen. Toiset tyytyy, toiset ei. Voisit ottaa kaveri kanssa tämän puheeksi, että hän on vain kaveri ei sen enempää ja sinusta satttaa olla ikävää kuulla tällaista ehdotusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Moraalinen valinta
3/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö nyt oikein: olet mies ja raskaana oleva ystäväsi haluaa kanssasi vällyjen väliin. Jos näin on, hän haluaa maistaa kiellettyä hedelmää raskautta pelkäämättä. Mutta jos olet nainen, niin sitten meneekin jo eksoottiseksi. 

Vierailija
4/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taakia yhärikamaa.

Vierailija
5/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet lakkaavat antamasta, kun ovat saaneet naisen raskaaksi. Monilla naisilla himot taas raskaana ovat kovat, kun hormonitasot ovat pilvissä.

Oletko kysynyt, saako nainen kotona?

Vierailija
6/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ok ja normaalia. Älä ole yhtään huolissasi. Raskaana oleva nainen ei ole mikään kovin haluttava näky ja tietoisuus siitä miten raskaus tuhoaa kaiken kauneuden naisesta oikeuttaa miehen käymään hieman vieraissakin. Niin raskauden aikana kuin sen jälkeenkin.

Tämä asia on vain hyväksyttävä.

Vierailija
7/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet lakkaavat antamasta, kun ovat saaneet naisen raskaaksi. Monilla naisilla himot taas raskaana ovat kovat, kun hormonitasot ovat pilvissä.

Oletko kysynyt, saako nainen kotona?

Mitä väliä on naisen saamisilla muutenkaan?

Vierailija
8/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit hyrrää? Yksi mies kaveripiiristäni meni nuorempana sänkyyn raskaana olevan naisen kanssa. Nainen seurusteli silloin vielä kihlattunsa kanssa. Lapsen synnyttyä nainen meni naimisiin tämän kaverini kanssa. Asiasta on jo kulunut niin kauan, että uskallan mainita myös sen, että nainen oli/on pappi. ;-)

Vierailija
9/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus voi puristaa sopivasti ja stimuloida sinne klitoriksen kohdalle. Sitten nuo jo mainitut hormonit.

Joskus sitten, kuten tuolla jo sanottiin, mies voi kokea raskaana olevan naisen "madonnana" joka ei seksiä tarvitse, tai mies kokee että seksi on vauvalle pahasta. 

Vierailija
10/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, taitaa nykyinen suhde olla huono ja ero tulossa, nyt on vaan kiire etsiä joku korvike hoitamaan lasta ja leikkimään isää...

Vierailija
11/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillehan tulee erilaisia mielihaluja raskaana ja saattaa panettaakin erityisen kovaa.

Vierailija
12/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikösse salkkareissakin ollu joskus joku tommoinen tapaus ??

Vierailija
13/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy on silloin kunnossa:"laske vaan sisään, minulla on jo poikaystävä"

Vierailija
14/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex petti kun oli raskaana, sanoin sille että turha ottaa yhteyttä, nyt se on yh ja työtön, ja nukkuu yksin.

Vierailija
15/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Ymmärsinkö nyt oikein: olet mies ja raskaana oleva ystäväsi haluaa kanssasi vällyjen väliin. Jos näin on, hän haluaa maistaa kiellettyä hedelmää raskautta pelkäämättä. Mutta jos olet nainen, niin sitten meneekin jo eksoottiseksi. 

Juu, mies olen ja hän nainen. Epäilen, että haluaa kokeilla vierasta. Hän on ollut pitkään miehensä kanssa. Eniten ihmettelen kun halusi monta vuotta lasta. Sitten kun onnistuu, haluaa ilman ehkäisyä vierasta.

Vierailija
16/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppin' Mamas!

Vierailija
17/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei voita  s e k s i ä  raskaana olevan kanssa. Siinä on sitä jotain.

Vierailija
18/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex petti kun oli raskaana, sanoin sille että turha ottaa yhteyttä, nyt se on yh ja työtön, ja nukkuu yksin.

Hylkäsit lapsesikin? Miten exän työttömyys liittyy eroonne? Sängynlämmittäjän exäsi kyllä saa ihan varmasti halutessaan, joten mitäpä hänen oletettua miehettömyyttä suremaan. Tuskin sinulle miessuhteitaan mainostaa.

Vierailija
19/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hylkäsit lapsesikin? Miten exän työttömyys liittyy eroonne? Sängynlämmittäjän exäsi kyllä saa ihan varmasti halutessaan, joten mitäpä hänen oletettua miehettömyyttä suremaan. Tuskin sinulle miessuhteitaan mainostaa.

Ei ollutkaan mun lapsi joten en hylännyt

Vierailija
20/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormoonit hyrrää? Yksi mies kaveripiiristäni meni nuorempana sänkyyn raskaana olevan naisen kanssa. Nainen seurusteli silloin vielä kihlattunsa kanssa. Lapsen synnyttyä nainen meni naimisiin tämän kaverini kanssa. Asiasta on jo kulunut niin kauan, että uskallan mainita myös sen, että nainen oli/on pappi. ;-)

Naispappi eleli synnissä alusta loppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä