Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helena Ahti-Hallbergin lento meni pilalle suolistokaasujen takia. Lentokoneessa kuorsattiin ja yskittiin. Myös vauvat itkivät.

Vierailija
02.01.2024 |

Helena Ahti-Hallbergin lomamatka Intiaan on kärsinyt monien vastoinkäymisten johdosta. Intia ei vastannutkaan hänen odotuksiaan. Helena joutui jopa sairaalaan sairastuttuaan rajuun vatsatautiin.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/daf988cf-b3c1-47b8-9eaf-211e1e…

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla Intian reissulla kaasunaamari ja korvatulpat lennolle mukaan.

Vierailija
22/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt, että onko joillakin näistä lööppeihin itse hakeutuvista b-listan julkkiksista joku seksuaalinen fetissi itsensä nöyryyttämiseen julkisesti. Vaikea keksiä muutakaan selitystä tuolle toiminnalle.

Muistatko oopperadiiva Kattilan hekumallisen miehenkaipuun? Turpeaa puti saada, heti 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku vinkki Helenalle, että koneen etuosassa on tarjolla business-luokka, jossa ei tarvitse kärsiä liikaa. Jos joku mölyää, siitä voi huomauttaa lentoemolle, joka pitää huolen busineksessa rauhallisesta miljööstä. Olen itse saman ikäinen kuin Helena, eikä tulisi mieleenikään valittaa lapsellisesti jostain tällaisesta, saatika sitten kertoa omista matkasairauksistaan julkisesti. Hän somettaa ihan samalla tyylillä, kuin oma 20 v tyttäreni, jolleka oma napa on tärkeintä :)

Vierailija
24/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään vaatinut UM evakuointilentoa niinkuin The Manniset

Vierailija
25/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi pysyä kotona

Vierailija
26/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia on  pieru maa

Vierailija
27/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wind Breaking news, pieraisin juuri!

Vierailija
28/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sentään vaatinut UM evakuointilentoa niinkuin The Manniset 

Kyllähän Helena-rouva olisi pitänyt ihan pyytämättä lennättää Hornetilla Suomeen. Kuuluisa kun on ja lisäksi aistiyliherkkäkin. 

Vierailija
29/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru pidentää ikää

Vierailija
30/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaii! Ja me kun luulimme, että Ahti-Hallbergitkin omistaisivat privaattilentokoneen kuten me muut normaalit fiinit henkilöt. 

Terveisin 

Club de Gens Meilleurs'n  jäsenet

Vierailija
31/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma sanoisi vaan että nyt oli kunnon törinät, 10 pistettä

Vierailija
32/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaillaan Intiassa, saadaan vatsatauti. Vietetään uusi vuosi Dubaissa ja kärsitään lennolla kotiin tavallisen rahvaan joukossa.

Miten voi kaikki olla niin kamalaa ympärillä samaan aikaan kun itse ollaan niin ihania ja hienoja. 

Mikä tätä maailmaa oikein vaivaa?

Vierailija
33/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo pierut, ruokamyrkytykset ja muut pienet kömmit kuuluvat perusturre-reissuihin. Jos matkustaa yksityiskoneella, yöpyy Four Seasonissa ja syö yksityiskokin valmistamaa ruokaa ja silloin saa ruokamyrkytyksen tai tyypit pieree niin sillon täytyy asiasta avautua, ei normi budget-reissulla.

Vierailija
34/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo Aki tai Rita kommentoinut?

Vierailija
35/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän kylläkään sanonut, että lento meni pilalle. Kertoi vain, mitä ääniä ja muita elämyksiä oli kokenut.

Helena A-H on senverran matkustanut maailmalla, että ei varmaan hätkähdä ihan pienistä ilmiöistä, niinkuin joku tavallinen kanariankävijä. 

Tavallinen kanariankävijä ei tee itsestään ja pieruistaan numeroa kuten tuo madame.😄

Vierailija
36/46 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotamme kovia kokeneelle rouvalle parempaa pieruvapaata uutta vuotta! 

Terveisin Costa Adejen lomalaiset. 

Vierailija
37/46 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän kylläkään sanonut, että lento meni pilalle. Kertoi vain, mitä ääniä ja muita elämyksiä oli kokenut.

Helena A-H on senverran matkustanut maailmalla, että ei varmaan hätkähdä ihan pienistä ilmiöistä, niinkuin joku tavallinen kanariankävijä.

Jos on kerran matkustanut paljon niin miksi valittaa tällaisista? Jokainen paljon matkustanut tietää että pitkänmatkanlennoilla ei voi ilmavaivoilta välttyä. Ei siitä juuri kukaan vaan puhu. Lentoyhtiöt on itse asiassa vaihtaneet moniin koneisiin aktiivihiili-istuintyynyt juuri tämän piereskelyn takia kun siitä ei voi päästä eroon ihan vaan siitä syystä että suolistolle käy kivoja juttuja kun lennetään yli 10 tunnin lentoja 10 kilometrin korkeudessa.

Vierailija
38/46 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulina Sahti-Calsberg taisi itse olla pieruissa?

Vierailija
39/46 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku.

Vierailija
40/46 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenan olisi kannattanut miettiä mitä syö, ennen lentoa,vaikka kuulemma naisten tuhnu ei haisekkaan niin pahalle kuin miesten, mutta ei se silti oikeuta häntä pilaamaan muiden ilmaa. 🤧

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi