Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekä naisen että miehen orgasmikokemus on sama asia

Vierailija
01.01.2024 |

Kun on tutustunut tähän ikuiseen aiheeseen kaikilla nykyisillä keskustelualustoilla niin ei voi olla kuin ihmettelemättä miten samanlaisia ovat ne naisten kuin miesten kertomat kokemuksen asiasta nimeltä orgasmi ja kokemukset siitä.

Seksi on ihmeellistä ja ihmistä yhdistävä asia kun sekä naisen että miehen orgasmi on sama asia!

Asia on todellakin sama:

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aivoni jäätyneet pakkasessa vai miksi en ymmärrä aloituksesta mitään?

Vierailija
2/17 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sama  asia. Minulla tuntuu, että jännittyy vain kulli orgasmin aikana. Vaimolla yleensä koko kroppaa kivettyy, joka ikinen lihas on  kivikova, kun saa kunnon orgasmin. Ei ole mitään yhteistä minun orgasmien kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mietin. Omituista jorinaa.

Vierailija
4/17 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi tunteena varmaan samanlainen, siihen reagointi voi toki vaihdella.

Vierailija
5/17 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ..maa mietin. Omituist .. orinaa.

ON.

Ikävä kyllä. Ette ole ainoita täällä:

.. -22 celsius.. kun mittariin äsken katselin;)

- (Ohje. jäätyneen pään hoitoon:

- Käytä naskaleita h e i k o i l l a jäillä. Aina.

- Palaa avannosta s a m a a reittiä. Pois.

- Sulata pahasti  j ä ä t y n y t pää. Hitaasti.

Näillä ohjeilla. Kesällä taas toimii.. ;)

Vierailija
6/17 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmi tunteena varmaan samanlainen, siihen reagointi voi toki vaihdella.

Niinkö. Ja millä lailla tuo e r o a v u u s esiintyy ja näkyy käytännössä: 

1. miehillä?

2. naisilla?

tai 

3. muilla ( muun sukupuoliset..)?

Vierailija
7/17 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama  asia. Minulla tuntuu, että.. Vaimolla yleensä koko kroppaa kivettyy, joka kunnon orgasmin. Ei ole mitään yhteistä minun orgasmien kanssa. 

Vai niin. (mielenkiintoista tietää) vaan, tarkennatko tota yhtä seikkaa:

' koko kroppa kivettyy..' -asia. Eli tarkoititko ettei:

kyseessä ole mikään ns.kramppi, tms.oire silloin?

-

Ja miten raakkaisit tuon omasi (asteikolla 1-10, kun 1 heikko ja 10 vahvin) tuntemuksen voimakkuuden?

Vierailija
8/17 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska naisella pillu ja miehellä kulli, ovat ne seuraukset erilaiset toki. Mutta tuntemus kokemuksena varmasti yhtä hyvät ja voimakkaat.

Vierailija
9/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama  asia. Minulla tuntuu, että.. Vaimolla yleensä koko kroppaa kivettyy, joka kunnon orgasmin. Ei ole mitään yhteistä minun orgasmien kanssa. 

Vai niin. (mielenkiintoista tietää) vaan, tarkennatko tota yhtä seikkaa:

' koko kroppa kivettyy..' -asia. Eli tarkoititko ettei:

kyseessä ole mikään ns.kramppi, tms.oire silloin?

-

Ja miten raakkaisit tuon omasi (asteikolla 1-10, kun 1 heikko ja 10 vahvin) tuntemuksen voimakkuuden?

Lähepänä ne vaimon voimakkaimmat mitä sai jatkuvasti nuorempana oli kokovartalo kramppeja. Jos ne oli asteikolla 10 niin oma oli ehkä siellä 3 kohdalla niihin verrattuna. Ei noiden rajuuksia  voi edes verrata.

Vierailija
10/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä, luultavasti. Kumppani voi saada orgasmeja tunnin aikana 5-6 ja jokainen kestää vähintään minuutin. Minä saan tunnissa max yhden ja se kestää max 10 sekuntia. Kumppani ei hallitse itseään orgasmin aikana, jalat vapisevat, selkä nytkähtelee tahdottomasti ja suusta pääsee orgasmiääniä tahattomasti eikä hän pysty estämään niitä. Minä ähkäisen sen 8-10 kertaa ja olen hyvinkin tajuissani, vaikkakin siinä reunalla. Kaikki edellä kerrottu on todennettavissa kotivideoilta. Kumppanilla sykkii klitta, vaginan suun lihakset, kohdunsuu ja pepun sulkijalihakset. Minulla vain penis ja pepun sulkijalihakset. Kaikki todennettavissa käsillä. Se, mitä on yhteistä, on se ihana tunne jälkeen päin, joka kestää hänellä seuraavaan päivään asti, minulla vain muutaman tunnin.

Vierailija
11/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole likimain sama asia. Naisen orgasmi on kokovartalolähtöinen, miehellä koskee pientä aluetta kehossa.

Vierailija
12/17 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole likimain sama asia. Naisen orgasmi on kokovartalolähtöinen, miehellä koskee pientä aluetta kehossa.

Niinkö todella. Mieleenkiintoinen näkemys asiasta mutta onko tästä mitään, ns.tieteellistä tms. faktaa?

Vai onko tämä vain sun, oma subjektiivinen, näkemys ko.aiheeseen: 'kokovartalo/pieni alue'?

Itse olen ymmärtänyt, että samanlaiset, 'vähän e-r-i' ovat, aivot ihmisellä. Niin naisella ja miehellä mutta seksin kokemukset tulevat, silti sieltä: aivoista?

Miksi niin suuri e-r-o tuossa orgasmissa/-meissä?

On kyllä kiinnostavaa.

Vierailija
13/17 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitta-orkku on kai samanlainen kuin penisorkku. Räjähtävää sykkimistä joka hiljenee vähitellen. Mutta en sitten tiedä emätin orkusta tuleeko siinä tuota vai lasketaanko orkuksi vain se että tuntuu tosi hyvältä. Tätä kohti oltiin menossa mutta mies lähti. Nyt olen sinkku enkä harrasta irtosuhteita. 

Vierailija
14/17 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klitta-orkku on kai samanlainen kuin penisorkku. Räjähtävää sykkimistä joka hiljenee vähitellen. Mutta en sitten tiedä emätin orkusta tuleeko siinä tuota vai lasketaanko orkuksi vain se että tuntuu tosi hyvältä. Tätä kohti oltiin menossa mutta mies lähti. Nyt olen sinkku enkä harrasta irtosuhteita. 

Niin. Se on jännää..mutta seksuaalisuus on kehossa kuin 'ikuisesti virtaavaa energiaa' ja se on kuin bensaa elämän liekkeihin.. - ( siis, sinkkunakin;)

Vierailija
15/17 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni rajuimmat orgasmit olleet varmaan kaikki kohdunkaulan orgasmeja. Kaluni yllettänyt kohdunkaulan ohi sinne perimpään nurkkaan niin pitkälle kuin ikinä venyy ja melkein pidemmällekin. Siten kun vaimo saanut orgasminsa,niin kohdunlihakset + kaikki siinä ympärillä olevat lihakset + emättimen lihakset + kaikki sisemmmät lantionpohjan likakset on krampanneet ja käytönössä kullini oli aina orgasmeissa nalkissa. Puristus oli aivan jäätävä pitkin kaluni koko mitalta. Varsinkin päällä ollessa pystyi hyvin tarkkailemaan. Samoin hänen pakara ja kaikki jalkalihakset jännittyi ja kivettyi, samoin selkä- ja vatsalihakset, eli ainakin koko vartalo ja jalat. Käsistä en ole varma. Näiden orgasmien jälkeen kulliani aristi vielä seuraavanakin päivänä. 

Varsinaisissa emätinorgasmeissa hänellä on jännittynyt vain emätin + pillun suualue + pakarat ja jalat ainakin.

Miedoimmissa, ilmeisesti klitorisorgasmeissa vain pillun suu, tiukka puristus sormissa tai kullin juuressa ja se on siinä.

Jos joku nyt ihmettelee tarkkoja kuvausia, niin olen saanut nauttia monista tuhansista vaimon orgasmeista, joten kaipa niistä jotain tietää. 

Vierailija
16/17 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki tuo on nyt menneisyyttä. Ei tuu vaimolle enää naimalla. Ei tuu ei.

Pillu on aina oikeassa!

Vierailija
17/17 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikki tuo on nyt menneisyyttä. Ei tuu vaimolle enää naimalla. Ei tuu ei.

Pillu on aina oikeassa!

Mistä sä kateellinen sen tiedät, kun minäkään en tiedä, enkä tiedä tietääkö vaimokaan kun ei olla edes kokeiltu saako yhdynnässä. Enkä olen niin tanan hyvä nuolemaan ja sormettamaan, että vaiimo halunnut nyt sillä tai muuten vaan vaihtelun vuoksi. Sinä nyt tosin et ymmärrä sitäkään vielä kokemattomana että naisilla tuppaa mielihalut muuttuvaan matkan varrella. Siperia opettaa sinuakin, jos saat edes naisen pidettyä niin kauan tai jos sulla nyt ylipäätään seisoo enää saman ikäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän