Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin puute

Vierailija
01.01.2024 |

Olemme vaimonikanssa olleet naimisissa 5vuotta ja yhdessä 10vuotta, rakastan häntä ylikaiken ja siksi tämä onkin hankalaa, häneltä on nyt kuitenkin  masennuksen, työpaineiden ja kiireellisen elämän vuoksi seksi halut täysin poissa, itse asiassa jo pidemmän aikaa. Mutta nyt on pikkuhiljaa alkanut tuntua siltä että haluaisi harrastaa seksi muidenkin kuin itseni kanssa, läheisyyttä halailua ja pusuja on kyllä meidän suhteessa, mutta itse saan aina hoidella itseni, eihän toista voi pakottaa, joskus hän hiplaa nännejäni tai istuu kasvoilleni kun hoidan itseni mutta nämä on todella harvinaista "herkkua". Miten te toimisitte tässä tilanteessa? Olemme keskustelleet asiasta ja hän kuittaa sen aina kysymällä että miltä se minusta tuntuisi jos hän kävisi toisen sängyssä, pahaltahan se tuntuisi

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde on kaunis asia, nainen saa varmasti riittävästi seksiä. Suosittelen.

Vierailija
2/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on prikulleen sama tilanne. Tosin vaimo osoitti hiukan enemmän ymmärrystä kuin sulla, eli meillä on jotain toivoa seksin harrastamisesta silloin tällöin.

Hän myös kysyi, että ei kai tämä nyt muutu avoimeksi suhteeksi, vaikka joudut edelleen turvautumaan omaan käteesi silloin tällöin.

Sanoin, että ei tietenkään, en itsekään kestäisi ajatella sua jonkun toisen kanssa.

Tosin se, mitä ajattelin, on ihan toinen asia.

Ajattelin ensinnäkin, että olen viimeisen vuoden aikana pystynyt viettelemään pari kivaa naista, ihan vahingossa, mitä en olisi ikinä uskonut pystyväni tekemään. Ei harrastettu seksiä, mutta se pisti miettimään. Minä? Kiinnostava?

Ajattelin toisekseen, että jos tilaisuus tulee, niin minähän petän tänä vuonna. Jos vaimo ei halua tai pysty pitämään mua tyytyväisenä sängyssä, niin paneskelen sitten muita naisia, jos tilaisuuksia tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin suhde on kaunis asia, nainen saa varmasti riittävästi seksiä. Suosittelen.

Nimenomaan nainen saa, mies ei saa mitään. En suosittele.

Vierailija
4/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on prikulleen sama tilanne. Tosin vaimo osoitti hiukan enemmän ymmärrystä kuin sulla, eli meillä on jotain toivoa seksin harrastamisesta silloin tällöin.

Hän myös kysyi, että ei kai tämä nyt muutu avoimeksi suhteeksi, vaikka joudut edelleen turvautumaan omaan käteesi silloin tällöin.

Sanoin, että ei tietenkään, en itsekään kestäisi ajatella sua jonkun toisen kanssa.

Tosin se, mitä ajattelin, on ihan toinen asia.

Ajattelin ensinnäkin, että olen viimeisen vuoden aikana pystynyt viettelemään pari kivaa naista, ihan vahingossa, mitä en olisi ikinä uskonut pystyväni tekemään. Ei harrastettu seksiä, mutta se pisti miettimään. Minä? Kiinnostava?

Ajattelin toisekseen, että jos tilaisuus tulee, niin minähän petän tänä vuonna. Jos vaimo ei halua tai pysty pitämään mua tyytyväisenä sängyssä, niin paneskelen sitten muita naisia, jos tilaisuuksia tulee.

Jos et halua erota niin pane menemään vain jos olet varma ettei vaimosi saa tästä mitenkään kuulla. Suosittelen. 

Jos roolit olis toisinpäin niin vaimosi panisi varmasti muiden kanssa, saattaa jo pannakin.

Vierailija
5/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde ja polyamoria toimii. Sexpokin suosittelee ja he kyllä tietävät muten ongelmatonta ja ihanaa se on, ihmissuhteiden asiantuntijoita kun ovat.

Vierailija
6/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kanssa käynyt mielessä että jos tilaisuus tulee niin...

Mutta mitenkä sitä voi itseään enään peilistä katsoa, ja moni joka on lipsahtanut on katunut. 

Vierailija
7/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun pitää miettiä iteksesi. Jos rakastat vaimoasi, niin teet kaikkesi, että hän ei saa tietää eikä joudu kärsimään asiasta suoraan tai välillisesti, kun mies pohtii tuommoisia.

Vierailija
8/8 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on kanssa käynyt mielessä että jos tilaisuus tulee niin...

Mutta mitenkä sitä voi itseään enään peilistä katsoa, ja moni joka on lipsahtanut on katunut. 

Eihä miehet peileihin kattelet ja naiset ei välitä vaikka vähä pettäisivät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi