Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisia jotka pitävät ainoastaan nuolemisesta?

Vierailija
31.12.2023 |

Nuolemisesta, dildoilla tyydytyksestä tai käsinainnista samalla nuolessani klitorista ja huulilla häpyhuulten venyttämisestä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miksi kysyt? 

Vierailija
2/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55m eikä minulla ota enää eteen. Suomeksi sanottuna ajoittain ei seiso ja se on noloa. Se on aika noloa sanoa ettei mulla seiso mutta pillusi voin nuolla, tulee toden-näköisesti korville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55m eikä minulla ota enää eteen. Suomeksi sanottuna ajoittain ei seiso ja se on noloa. Se on aika noloa sanoa ettei mulla seiso mutta pillusi voin nuolla, tulee toden-näköisesti korville.

En usko. Naiminen on yliarvostettua, siis naisten kesken. Mutta itsesi vuoksi hae sildenafiilit tai muuta.

Hyvää uutta vuotta sulle!

Vierailija
4/17 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muka ole vielä kuullut lesboista?

Vierailija
5/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin ainoastaan omin sormin tai nuolemalla. En saa yhdynnästä juurikaan nautintoa, ja rakastelun päätteeksi haluan suuseksiä silloin kun todella haluan saada orgasmin.

Vierailija
6/17 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Naiminen on yliarvostettua, siis naisten kesken. Mutta itsesi vuoksi hae sildenafiilit tai muuta.

Hyvää uutta vuotta sulle!

Ai on naiminen yliarvostettua. No ei kyllä mun mielestä! Kyllä mä haluan nuolemisen ja sormettamisen lisäksi kullin sisälle! Ei riitä pelkästään nuoleminen yms. 

N43

Vierailija
7/17 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona voin tyytyä suuseksiinkin, mutta vieraissa etsin ihan kunnon jyystöä tarpeideni tyydyttämiseksi. Suuseksistä saamani orkku on yhdenlaista esileikkiä verrattuna siihen, mitä saan yhdynnystä ykköseen tai kakkoseen. Se vaatii sellaisen otetuksi tulemisen tunteen, jota ei saa kuin kunnollisessa panossa. N35

Vierailija
8/17 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin joutuu tyytymään, koska itse olen ns minuuttimuna. Sillä panemisesta hän ei nautintoa saa, on sen itsekin sanonut. Niinpä en ole pitkään aikaan edes yrittänyt. Nuoltuani ja sormeiltuani naiselle orgasmin lopetan touhut siihen. Joskus vaimon nukahdettua käyn vessassa runkulla, useimmiten en.

Vierailija
9/17 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on, mutta itse en kovin paljon nauti nuolemisesta, vaikka se voin antaa nuolla, jos toista se kiihottaa. Eniten nautin mieheltä suihin ottamisesta ja hänen dildottamisestaan, joten minulle tuo ei olisi ongelma.

Kaikenlaisia miehiä (ja naisia) löytyy, joten pitää vain löytää sopiva ja kertoa rehellisesti toiveistaan jo alussa. Näin toimien olen itsekin löytänyt sopivan kumppanin, joka nauttii suurin piirtein samanlaisista asioista. Jos siis mies ei pitäisi suihin ottamisesta, niin hän ei olisi minulle sopiva kumppani.

Vierailija
10/17 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö muka ole vielä kuullut lesboista?

Lesbot pitävät nuolemisesta yhtä paljon tai vähän kuin heterotkin.

Tunnen pari 30/40-something lesboparia ja ainakin näiden rutiiniksi muuttunut avioseksi on halukkaamman puoliskon panemista sormilla tai sauvalla.

Halut eivät osu yhteen lesbopareillakaan alkuhuuman jälkeen.

Vierailija
11/17 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan orgasmin ainoastaan omin sormin tai nuolemalla. En saa yhdynnästä juurikaan nautintoa, ja rakastelun päätteeksi haluan suuseksiä silloin kun todella haluan saada orgasmin.

Suuseksi, pusuttelu osana esileikkiä on mulle tärkeä, mutta yhdyntää (riittävän pitkää) todella kaipaan.

Vierailija
12/17 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on sellainen lääkitys, että erektiota ei ole. Se ei kuitenkaan ole ongelma, koska hän edelleen haluaa seksiä (eli käytännössä aina nuolla mua + joskus käyttää leluja) enemmän kuin kerran viikossa. Vaikka hän ei itse pysty saaman orgasmia, niin hän sanoo saavansa seksuaalista tyydytystä siitä, kun pystyy antamaan sitä mulle. Voin hyvin sanoa, että olen nainen joka pitää ainoastaan nuolemisesta.

Vierailija
13/17 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on sellainen lääkitys, että erektiota ei ole. Se ei kuitenkaan ole ongelma, koska hän edelleen haluaa seksiä (eli käytännössä aina nuolla mua + joskus käyttää leluja) enemmän kuin kerran viikossa. Vaikka hän ei itse pysty saaman orgasmia, niin hän sanoo saavansa seksuaalista tyydytystä siitä, kun pystyy antamaan sitä mulle. Voin hyvin sanoa, että olen nainen joka pitää ainoastaan nuolemisesta.

Ja lisäisin tuohon vielä sen, että pidän seksuaalielämääni tällä hetkellä tyydyttävämpänä ja nautinnollisempana kuin aikaisemmin

Vierailija
14/17 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nainen tarvitse miehen kalua erektioineen, saahan nainen ehk paremman orgasmin ihan just nuolemallakin. Yliarvotettu koko kalu!

Vierailija
15/17 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Pillu pillua vasten paljon kiihoittavampaa. Ja tytsyn kielelle liruttelu.

Vierailija
16/17 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäisin tuohon vielä sen, että pidän seksuaalielämääni tällä hetkellä tyydyttävämpänä ja nautinnollisempana kuin aikaisemmin

Kiva oli lukea kommenttisi; miehesi haluaa tyydyttää sinut kaikesta huolimatta. Meillä vähän samanlainen tilanne; miehellä on ollut jo pitkään iästä johtuva potenssiongelma, eikä yhdynnät enää onnistu. Suuseksia kaipaisin kovasti jonkinlaisena kompensaationa, mutta mies ei ole kovinkaan innokas sitä minulle antamaan.

Vierailija
17/17 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno mies sinulla. Tekisin ihan samoin, jos seisokki loppuisi. Sitä ei sitäpaitsi tiedä, vaikka joskus loppuisikin. Onneksi on koko ikä tullut nuoltua ja sormetettua orgasmeja, joten ei tarvitsisi erikseen opetella.Niillä eväillä mennään mitä on käytössä.