Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

CLOMIT vs. PISTETTÄVÄT HORMONIT inssissä?

07.01.2007 |

Koitin haullakin hakea, mutta eipä vaan löytynyt tietoa, joten kyselläänpä nyt sitten erillisellä aloituksella:

Kaipaisin kokemuksia tai tietoa lääkityksistä inssin suhteen!

Mulle nimittäin lääkäri suositteli ensisijaisesti pistettäviä hormoneja, mutta soittaessani klinikalle kätilö puhui clomeista, joista lääkäri oli myöskin tietoihini kirjoittanut. En tiedä miksi lääkäri oli alunperin pistettävien kannalla, ehkä siksi että mun kierrot heitteli vielä tutkimusten aikaa melkoisesti (nyt tasoittuneet melko hyvin eli 28-35 pv viim. vuoden aikana).

Mietin vaan, että pitäisikö pyytää kuitenkin sitten niitä clomeja, kun tulisivat aika lailla halvemmiksi, mutta tuleeko siinä sitten enemmän hankaluuksia ajoituksen suhteen ja enemmän ultria, jos ei irrotuspiikkiä ole käytössä? Tai käytetäänkö clomien kanssa inrrotuspiikkiä?

Millaisia kokemuksia teillä noista lääkityksistä inssin suhteen on?

Millä perusteella teille on lääkitys määrätty?

Killa

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tässä minun kokemukseni inssin lääkityksistä. Ekat kaksi inssiä minulle tehtiin clomien avulla ja pistin molemmilla kerroilla lisäksi myös irroituspiikin. Kävin clomi-inssien aikana kaksi kertaa lääkärissä: tarkistusultrassa (tällöin sain reseptin irroituspiikkiin ja ajan inssiin) ja sitten varsinaisessa inssissä. Kaksi seuraavaa inssiä tehtiin sitten piikitysten avulla. Tällöin kävin lääkärillä kolme kertaa: ekaksi ns. suunnittelukäynti (resepti pistoksiin), seurataultra ja varsinainen inssi.

Ainakin minulle lääkäri sanoi lääkevaihdon syyksi sen, että limakalvoni jäävät liian ohueksi clomeista. Eli clomit tekivät hyvin tehtävänsä (ovuloin), mutta ohensivat ennaltakin ohutta limakalvoani. Ja olen kuullut muualtakin tästä ilmiöstä.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla