Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana hoitaja

Vierailija
30.12.2023 |

Kävelen vanhusten tehostetun palveluasumisen yksikön pihaan, ulkopuoli on kolkko, harmaa kivirakennus. Painan summeria, siihen ei heti vastata. Pian kuitenkin summeri pärähtää ja ovi avautuu, vastaan minua tulee hoitaja joka saattaa minut isäni luo kertoen hänen kuulumisensa. Hänellä varmasti on kiire, puhelin piippaa taskussa, mutta se ei näy ulospäin. Hän kertoo isäni kuulumisia koska isäni ei enää osaa itse. Hän kertoo isäni tilasta ja jaksaa vastailla kysymyksiini. Hän hymyilee lämpimästi, huomaan sipaisevan ohimennen isäni hiuksia. Hän sanoo että jättää meidät kahden isäni kanssa, ja että painakaa sängyn vieressä olevaa hälytintä jos tulee jotain, hän saa siitä ilmoituksen puhelimeen. 

Kun olen lähdössä vierailulta, sama hymyilevä hoitaja tulee päästämään minut ulos, koskettaa minua lohduttaen olkapäästä kun huomaa että isäni tilan näkeminen sai kyyneleet silmiini. Toivottaa hyvää viikonloppua, ja tervetulleeksi takaisin milloin vain.

Kiitos sinulle hoitaja, joka kohtaat myös omaisen. Jolla on aikaa vastailla kysymyksiin. Laitoin positiivisen palautteen esihenkilöllesi, laitan tänne. Tämä kokemus eräästä mehiläisen vanhuspalveluyksiköstä eiliseltä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja polttaa heidät loppuun. He haluaisivat tehdä työnsä, mutta heillä ei ole työrauhaa. Tuloksena on paha burn out. t: "hoitajan kanssa seurustellut mies"

Vierailija
2/4 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kirjoitus <3 isäsi on siellä hänen hellässä hoivassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, jonkun hoitajan kirjoittama. Ei ne tuollaisia ole.

Vierailija
4/4 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, jonkun hoitajan kirjoittama. Ei ne tuollaisia ole.

Kukas ny sulle pystyisi olemaankaan, ankeuttaja.