Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako mennä eteenpäin ja jättää yhteydenpito tinder miehen kanssa?

Vierailija
29.12.2023 |

Asutaan eri kaupungeissa. Tunnettu 2kk ja 2 tapaamista. Eli vähän nähty. Laittaa ihania viestejä minulle mutta ei sovi tapaamisia. Ainakaan nyt ei ole sopinut. Viimeksi eilen viestiteltiin. Mitä teen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sopi niistä kahdesta tapaamisesta? 

Vierailija
2/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Teeppä vaikka niin että otat asian puheeksi ihan oma-aloitteisesti itse ja selvität tilanteenne sen sijaan että odotat valmista. Siinähän sekin sitten selviää mitä mahdollisesti tulet tekemään tai jätät tekemättä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lupaavaa. Ehkä varattu? Itse löysin tinderistä rakkauden. Kahden kuukauden kohdalla oltiin yhdessä kaikki aika mikä voitiin. 

Vierailija
4/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka eteenpäin. Ei ole kiinnostunut oikeasti.

Vierailija
5/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kysynyt, etsiikö hän kirjekaveria vai parisuhdetta? Jos sulle kirjekaverina oleminen on ok, ja hän kirjoittaa kivoja viestejä, mikäs siinä. Jos haluat sen lisäksi parisuhteen, kannattaa hakeutua muuhunkin seuraan.

Vierailija
6/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sopi ne 2 tapaamista? Sinä vai mies vai kummatkin yhden? Jos mies sopi ne kaksi, mikset sinä sovi seuraavaa? Jos sinä sovit ne kaksi, toki se olis miehen vuoro. Jos kummatkin sopi yhdet, nyt on ihan sama kumpi sopii, jos haluaa vielä sopia. 

Vierailija
7/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kysynyt, etsiikö hän kirjekaveria vai parisuhdetta? Jos sulle kirjekaverina oleminen on ok, ja hän kirjoittaa kivoja viestejä, mikäs siinä. Jos haluat sen lisäksi parisuhteen, kannattaa hakeutua muuhunkin seuraan.

Vastaa aina että etsii parisuhdetta, mitä tässä nyt voi tehdä. Ehkä ei vaan halua sitä kanssani. Pitää itsestäänselvyytenä koska olen työtön.

Ap

Vierailija
8/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sopi ne 2 tapaamista? Sinä vai mies vai kummatkin yhden? Jos mies sopi ne kaksi, mikset sinä sovi seuraavaa? Jos sinä sovit ne kaksi, toki se olis miehen vuoro. Jos kummatkin sopi yhdet, nyt on ihan sama kumpi sopii, jos haluaa vielä sopia. 

Edellisen sopi mies....en oikein tiedä miten ottaa puheeksi, pelkään pakkeja.

Ap

Vierailija
9/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luoja taas. "Pelkään pakkeja, en uskalla ottaa puheeksi"

Vierailija
10/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanko tälläisen viestin. Kiinnostaako sua nähdä vai haluatko mieluummin pitää mut kirjekaverina?

Luulen kyllä ettei kiinnosta nähdä. 

Ap

Vierailija
11/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitanko tälläisen viestin. Kiinnostaako sua nähdä vai haluatko mieluummin pitää mut kirjekaverina?

Luulen kyllä ettei kiinnosta nähdä. 

Ap

Mun mielestä tossa viestissä on aika negatiivinen sävy. En laittaisi. Kysyisin vaan mielummin, että nähtäiskö ja milloin? Jos ei ala selkeää vastausta kuulumaan niin pistäisin miehen luiskaan.

Vierailija
12/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teillä on etäisyyttä ja onko kummallakaan lapsia? 2 tapaamista kahdessa kuukaudessa ei ole mikään erityinen juttu, koska itse ainekin alkuun pelaan täysin lapsirytmien ympärillä treffit.

Vierailija
13/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko teillä on etäisyyttä ja onko kummallakaan lapsia? 2 tapaamista kahdessa kuukaudessa ei ole mikään erityinen juttu, koska itse ainekin alkuun pelaan täysin lapsirytmien ympärillä treffit.

250km etäisyyttä. Mulla aikuiset lapset. Miehellä ilmeisesti yksi lapsi joka ei asu kanssaan. Kuvio hieman epäselvä. Ehkä odotan vielä jonkun aikaa. Jos sktivoituisi tapaamaan. 

Ap

Vierailija
14/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

250km etäisyyttä jo itsessään tarkoittaa, että tapaamiset pitää erikseen suunnitella. Arjen tapaamisia ei tuolla etäisyydellä harrasta. Viikonlopunkin osalta pitäisi äkkiä yö tai kaksi varata. Etäsuhde ei sovi kaikille.

Vierailija
15/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä vois ihan vaan asiasta keskustella, että näkisit mielellään taas tai vähän useammin? 

Vierailija
16/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä vois ihan vaan asiasta keskustella, että näkisit mielellään taas tai vähän useammin? 

Ei voi. Sitä pitää netissä aprikoida, että miten sitä miestä ei nyt saa tavattua.

Vierailija
17/17 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on muita naisia joten ei se nyt aina ehdi sinua näkemään koska pitää tavata niitä toisiakin, Sun vuoro on varmaan ensi viikolla taas.